انریکه: یکی از بهترین نمایش‌های بارسلونا در 2 سال گذشته را شاهد بودیم

انریکه: یکی از بهترین نمایش‌های بارسلونا در 2 سال گذشته را شاهد بودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه پس از پیروزی پر گل شاگردانش مقابل لاس پالماس از نمایش بازیکنانش تمجید کرد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در حالی در ورزشگاه نیوکمپ مقابل لاس پالماس به میدان رفت که لوییز انریکه در این دیدار به برخی از بازیکنان خود استراحت داده بود. با این حال کاتالان‌ها با ارائه دیداری جذاب موفق شدند نتیجه پر گلی را به دست آورند تا لوییز انریکه پس از این دیدار، نمایش شاگردانش در این دیدار را یکی از بهترین نمایش‌های بارسلونا در زمان مربیگری‌اش در این تیم بنامد. بارسا که در فصل جاری با روزهای اوج خود فاصله دارد در این دیدار موفق شد با ارائه دیداری جذاب با گل‌های سوارز(2)، مسی، آردا توران و الیکس ویدال به برتری 5-0 مقابل حریف دست یابد تا لوییز انریکه در کنفرانس خبری پس از این دیدار به تمجید از شاگردانش بپردازد:

مسئله‌ای که بسیار خوشحالم می‌کند عملکرد بدون توپ بازیکنان بارسلونا بود. اگر در برابر تیم هایی مانند لاس پالماس که با حفظ توپ بالا سعی در کنترل کردن بازی دارند پرس خوبی به نمایش نگذاریم، حریف می‌تواند موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد هرچند که ما در این دیدار با پرس خوبی که داشتیم مانع از حفظ توپ حریف شدیم. عملکردمان در خط دفاع فوق العاده بود، یکی از بهترین نمایش‌های ما در طول دوران مربیگری من در این تیم را شاهد بودیم. در زمینه بازی خوانی نیز استثنایی عمل کردیم.

بارسلونا که با این پیروزی با دو بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در اختلاف دو امتیازی این تیم قرار دارد منتظر لغزش صدر نشین در دیدار مقابل سویا خواهد بود. الیکس ویدال در این دیدار برای دومین بار در مسابقات لالیگا در فصل جاری به میدان رفت و لوییز انریکه ضمن تقدیر از عملکرد او افزود:

اطمینان دارم که بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانند احتیاجات ما را براورده کنند. بازیکنی مانند ویدال که در ماه‌های گذشته با جنگندگی و امید فراوان تمرین کرده است برای هر تیمی غنیمت خواهد بود. او نمایش چشمگیری در این دیدار داشت هر چند که او به همراه دروازه بان سوم ما، جوردی ماسیپ کمترین زمان بازی در این فصل را داشته است اما از هر نظر آماده بود.

آندره گومز نیز در این دیدار نمایش فوق العاده ای داشت و یکی از بهترین نمایش های خود را در لباس بارسلونا ارائه داد. لوچو در خصوص این بازیکن پرتغالی نیز افزود:

او بازیکن جوانی است که ویژگی‌های خوبی دارد، او در این دیدار می‌توانست دو بار گلزنی کند اما عملکرد او نشان داد که او در حال پیشرفت است، پیشرفت او مطابق با برنامه ریزی‌های ما است.

1899