راموس: از شکست ناراحتم اما از عملکرد خود راضی هستم؛ هنوز صدرنشین هستیم

راموس: از شکست ناراحتم اما از عملکرد خود راضی هستم؛ هنوز صدرنشین هستیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید در پایان دیدار مقابل سویا با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، ناجی همیشه مادریدی ها در دیدار شب گذشته به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا زمینه ساز شکست تیمش پس از 40 بازی بدون باخت شود. وی در پایان بازی گفت:

واقعاً بازی سختی بود. می دانستیم که مقابل جمعیت سرسختی قرار خواهیم گرفت و حریفمان تیمی خواهد بود که خیلی خوب عمل می کند. من از عملکرد فوق العاده رئال مادرید احساس غرور می کنم، اما در دقایق پایانی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

باید بعد از اجرای سیستم جدید که مالکیت توپ را به دست گرفته بودیم و خیلی بر بازی مسلط بودیم، سر های خود را بالا بگیریم. می توانیم چیز های مثبتی از این مسابقه برداشت کنیم اما مایه تأسف است که با شکست به پایان رسید. حالا ما در سخت ترین قسمت کوه با آنها قرار گرفته ایم و باید ببینیم که چه کسی زودتر به نوک قله می رسد و آنجا می ماند.

سوت های تماشاگران:

همیشه سعی می کنم اینگونه چیز ها را نادیده بگیرم، هرچند ترجیح می دادم که استقبال متفاوتی از من می شد. من اینجا را با احساس غرور از عملکرد شخصی ترک می کنم و هنوز هم به تیم افتخار می کنم. علیرغم عقبگرد امشب، سرنوشت ما هنوز در دست خودمان است و هنوز صدرنشین هستیم. حالا باید ادامه دهیم و توجه خود را به کوپا دل ری معطوف کنیم.

این یکی از بهترین بازی های من بود، بیش از هر زمان دیگری با سوت های هواداران مواجه شدم اما سعی کردم آنها را نادیده بگیرم. سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه کنم و امروز با رضایت از نگرش خود اینجا را ترک می کنم. به عنوان کاپیتان، محبت هم تیمی های خود را حس کردم، و حالا زمان عبور از این مسابقه است. از شکست ناراحتم چون 3 امتیاز مهم را از دست دادیم.

سمپائولی:

فکر می کنم او مربی فوق العاده ای است و موفقیتش همراه با تیم ملی شیلی اتفاقی نبود و حالا به همراه سویا برای قهرمانی می جنگد. برای او بهترین ها را آرزو می کنم، کسانی که با سختی ها مقابله می کنند را دوست دارم.

1771