گزارش؛ اینترمیلان، بدترین فروشنده تاریخ فوتبال

گزارش؛ اینترمیلان، بدترین فروشنده تاریخ فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری ها در سالهای اخیر همیشه ستارگان بزرگی را با قیمتی ارزان و به راحتی از دست داده اند که تعدادی از آنها را با هم مرور می کنیم:

1-روبرتو کارلوس

در سال 1996، روبرتو کارلوس بعد از تنها یک فصل حضور در اینتر به رئال مادرید پیوست و تبدیل به یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال شد.

2- آندره پیرلو

گرچه در اواخر قرن گذشته شروعی بسیار خوب در اینتر داشت، اما به راحتی و با مبلغی کم به میلان و بعد از آن یوونتوس پیوست و تبدیل به یکی از ستارگان تاریخ فوتبال آتزوری شد.

3- کلارنس سیدورف

بعد از جدایی از رئال و 3 سال درخشان در اینتر، به دلایل نامعلومی از این تیم جدا شد و به یکی از ارکان اصلی درخشش میلان در اولین دهه هزاره جدید تبدیل شد.

4- کوتینیو

ستاره این روزهای فوتبال جزیره و یکی از پرطرفدارترین بازیکنان اروپا در فصول نقل و انتقالات، در سال 2013 و با مبلغی نه چندان زیاد از اینتر به آنفیلد مهاجرت کرد.

5- لئونارو بونوچی

رکن اصلی خط دفاعی مستحکم تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، فوتبال خود را در جمع نراتزوری ها آغاز کرد اما چشمان تیزبین یوونتوس او را به راحتی جذب کردند.

6- فابیو کاناوارو

بعد از دو فصل توام با ناکامی در اینتر، در سال 2004 کاناوارو به یووه پیوست و با این تیم دو سال فاتح سری آ و بهترین بازیکن جهان در سال 2006 شد.

7- دنیس برگکمپ

بعد از جدایی از آژاکس و پیوستن به اینتر، طی 2 سال برای نراتزوری ها تنها 11 گل به ثمر رساند اما با مهاجرت به لندن، تبدیل به یکی از بزرگ ترین ستاره های تاریخ آرسنال شد.