پیش بازی اینتر - بولونیا؛ تلاش برای صعود به جمع هشت تیم برتر

پیش بازی اینتر - بولونیا؛ تلاش برای صعود به جمع هشت تیم برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر این فرصت را دارد تا در خانه با پیروزی بر بولونیا، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا شود.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، اینتر در ورزشگاه خانگی خود میزبان بولونیا است. تاکنون صعود تیم های ناپولی، فیورنتینا، یوونتوس و میلان به مرحله یک چهارم نهایی مسجل شده است. در این مرحله، ناپولی با فیورنتینا بازی خواهد کرد و میلان هم با یوونتوس دیدار می کند.

برنده دیدار اینتر و بولونیا هم به مصاف برنده بازی لاتزیو و جنوا خواهد رفت. که بازی مرحله یک چهارم نهایی روز 31 ژانویه برگزار می شود.

اینتر در حالی پای به این مسابقه می گذارد که با فرم خوب در بازی های اخیرش، روحیه گرفته است. تیم پیولی در شش بازی اخیر خود، شش برد را کسب کرده است. آن ها در ابتدای هفته کیه وو را 3-1 شکست دادند. آن هم در حالی که با یک گل از حریف عقب بودند. این اتفاق هفته قبل هم رخ داد و اینتر در بازی مقابل اودینزه اگرچه عقب افتاد ولی در نهایت پیروز میدان شد. در هر دو پیروزی، پریشیچ ستاره کروات اینتر بود که گلی سرنوشت ساز را برای این تیم به ثمر رساند.

بولونیا هفته قبل مقابل یوونتوس شکست خورد، اما با پیروزی مقابل کروتونه به روند باخت هایش پایان داد. آن ها در دور سوم جام حذفی تراپانی را با دو گل شکست دادند و سپس در دور چهارم، با چهار گل هلاس ورونا را مغلوب ساختند.

دو تیم در جدول سری آ، 13 امتیاز با هم اختلاف دارند. بولونیا تیم چهاردهم جدول است و اینتر در جایگاه پنجم ایستاده است.

در شش بازی اخیر دو تیم که همگی در سری آ بوده، اینتر دو برد کسب کرده، بولونیا یک بار پیروز شده و سه بار هم بازی مساوی شده است. در این شش بازی، اینتر هفت گل زده است و بولونیا موفق به زدن شش گل شده است.

در 4 بازی قبلی دو تیم در ورزشگاه خانگی اینتر، دو بازی مساوی شده است و هر تیم یک برد را تجربه کرده است. آخرین پیروزی بولونیا مقابل اینتر به سال 2013 برمی گردد که این تیم در سری آ موفق شد در جوزپه مه اتزا، اینتر را با یک گل شکست دهد. ضمن اینکه نراتزوری در 22 بازی از 24 بازی قبلیش در مقابل بولونیا، شکست نخورده است.

بازی رفت دو تیم در این فصل از سری آ، که در جوزپه مه اتزا انجام شد، با تساوی 1-1 پایان یافت. در آن بازی دسترو برای میهمان گلزنی کرد و پریشیچ توانست در نیمه اول کار را به تساوی بکشاند. در آن مسابقه، دی بوئر روی نیمکت اینتر حضور داشت.

2021