هری کین: تاتنهام می تواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود

هری کین: تاتنهام می تواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال تاتنهام می گوید تاتنهام ابزار لازم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را دارد.

به گزارش وب سایت نود، هری کین معتقد است سفید پوشان لندن می توانند در رقابت های فصل جاری عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. این تیم که در فصل گذشته برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر رقابت شانه به شانه ای با لستر سیتی داشتند، در پایان پس از تیم های لستر سیتی و آرسنال به مقام سوم لیگ دست یافتند.

هری کین مهاجم تاتنهام که در این فصل همراه این تیم بعد از چلسی در رده دوم جدول قرار دارند، معتقد است این تیم ابزار لازم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد. وی در این خصوص اظهار داشت:

قطعاً می توانیم قهرمان لیگ شویم. سال گذشته تا آستانه فتح لیگ پیش رفتیم، و تجربه بسیار بزرگی از رقابت های فصل گذشته و بازی در تاتنهام به دست آوردم. به نظرم در این فصل تیم ما بهتر شده و پیشرفت کرده است، از اینرو می توانیم امیدوار باشیم که تجربه سال گذشته امسال به کمک تیم ما بیاید. در حال حاضر اعتماد به نفس بسیار بالایی داریم و در شرایط مطلوبی به سر می بریم بنابراین اگر به همین روند ادامه دهیم دلیلی برای قهرمان نشدن ما وجود نخواهد داشت.

هری کین در بازی برابر وستهام که منجر به پیروزی 4 بر صفر تاتنهام شد، هت تریک کرد تا تیمش در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر در فاصله هفت امتیازی چلسی صدرنشین قرار بگیرد. هری کین در این خصوص گفت:

اکنون چلسی با روند بسیار خوبی که در بازی های لیگ داشته در صدر قرار گرفته و تیم ما هم سعی می کند تا به چلسی برسد. بنابراین می دانستیم که بازی مهمی را در پیش داریم و باید همه تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز انجام دهیم و همین کار را هم انجام دادیم. این پیروزی اعتماد به نفس بسیار زیادی برای ادامه بازیها به ما داد و حالا می دانیم که اگر برابر هر حریفی در لیگ برتر به همین ترتیب بازی کنیم، باید پیروز میدان باشیم.

2081