اینتر 3 - 2 بولونیا؛ صعود نراتزوری به مرحله یک چهارم کوپا ایتالیا

اینتر 3 - 2 بولونیا؛ صعود نراتزوری به مرحله یک چهارم کوپا ایتالیا

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان پیولی با شکست بولونیا در وقت های اضافه راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اینتر و بولونیا از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا در ساعت 23:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 33: اینتر روی گل تماشایی موریلو موفق شد دروازه بولونیا را باز کند. کرنر ارسالی ماریو به موریلو رسید و این بازیکن با یک ضربه برگردان تماشایی دروازه را باز کرد.

دقیقه 39: شاگردان پیولی روی یک کار تیمی خوب به گل دوم خود هم رسیدند. پالاسیو روی یک ضد حمه توپ را به ماریو رساند و پاس برگشتی این بازیکن را وارد دروازه بولونیا کرد.

دقیقه 43: تیم مهمان روی یک ضد حمله سریع توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. ضربه دزمایلی پس از برخورد به بازیکن اینتر و تغییر مسیرش وارد دروازه شد.

دقیقه 57: ادر روی پاس گابی گل در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با اختلافی اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 73: دونساه روی سانتر خوب ماسینا موفق شد با یک ضربه سر پر قدرت دروازه اینتر را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 90: حملات اینتر در دقایق پایانی به نتیجه نرسید تا سرنوشت بازی برای برای تعیین تیم صعود کننده به وقت های اضافه کشیده شود.

دقیقه 98: ضربه ایکاردی در برگشت به کاندروا رسید. ضربه این بازیکن هم پس از برخورد با مدافع بولونیا تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا اینتر بار دیگر از حریفش پیش بیفتد.

اینتر در دقایق پایانی فشار زیادی برای زدن گل چهارم آورد اما تلاش های این تیم به نتیجه نرسید تا بازی با همان نتیجه 3-2 به پایان برسد و شاگردان پیولی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار تیم های لاتزیو و جنوا بروند.

ویدیو خلاصه این بازی را می تونید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031