پیرلو: بازی در MLS آسان نیست؛ ایتالیا با ونتورا به جام جهانی خواهد رفت

پیرلو: بازی در MLS آسان نیست؛ ایتالیا با ونتورا به جام جهانی خواهد رفت

وبسایت رسمی برنامه نود - آندره پیرلو، هافبک با تجربه تیم نیویورک سیتی به کسانی که قصد دارند با انتقال به لیگ MLS، کار خو را سبک تر و آسان تر کنند هشدار داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، هافبک 37 ساله و سابق تیم های میلان و یوونتوس در مورد پیشرفت ورزش در ایالات متحده با La Repubblica صحبت کرد و گفت:

بازی در لیگ آمریکا جدی است و اگر کسی به دنبال راحت طلبی به اینجا می آید، در اشتباه است. فوتبال اینجا به طور پیوسته رشد می کند، و در حال حاضر بعد از بسکتبال و فوتبال آمریکایی به ورزش سوم کشور تبدیل شده است که شامل تعداد زیادی بازیکن و زن و بچه می شود.

چین؟ من فوتبال آنها را نمی شناسم، اما می دانم که اینجا امکان چنین حجم از سرمایه گذاری وجود ندارد. در ورزش آمریکا قوانینی در مورد هزینه ها و درآمد ها وجود دارد، سقف حقوق و دستمزد وجود دارد و بدون این موانع جا برای رشد فنی هم وجود خواهد داشت.

سپس از پیرلو در مورد احتمال دعوت شدن به تیم ملی ایتالیا در حالیکه خارج از لیگ های اروپایی بازی می کند سوال شد که وی گفت:

فوتبال برای همه برابر است، فقط MLS در دورترین فاصله ممکن قرار دارد. بین من و کونته هیچ رازی وجود نداشت، یورو 2016 اولویت من نبود، در غیر اینصورت در یوونتوس می ماندم. جیووینکو در تورنتو خوب عمل کرده است. من اگر بودم او را دعوت می کردم. فکر می کنم آتزوری با ونتورا به جام جهانی خواهد رفت.

وی در مورد برنامه های خود برای آینده نیز گفت:

یکشنبه من جلسه ملاقاتی در نیویورک دارم و بعد از آن به فلوریدا برای تعطیلات خواهم رفت. آیا این آخرین فصل من است؟ خواهیم دید. در حال حاضر می خواهم از این لحظه ای که هستم، لذت ببرم. امیدوارم پایان خوبی داشته باشم و بعد از آن می بینم که چه حسی دارم. تأیید می کنم که وقتی بازنشسته شوم، در فوتبال خواهم ماند. هنوز شور و شوق زیادی دارم، تماشا و صحبت کردن در مورد آن را دوست دارم و هنوز اشباع نشده و حالم از آن بهم نمی خورد.

فوتبال چیزی است که در آن بهترم. نمی دانم در چه نقشی: سرمربی یا کمک مربی، چه کسی می داند. هیچکس از قبل نمی تواند بفهمد. تقریباً تمام هم تیمی های سابق من حالا بازنشسته شده اند. و من هنوز بسیار پرشور هستم. فوتبال زندگی من است.

1771