شانس بالای لایپزیگ برای حضور در رقابت های اروپایی در فصل آینده

شانس بالای لایپزیگ برای حضور در رقابت های اروپایی در فصل آینده

وبسایت رسمی برنامه نود - لایپزیگ می تواند به حضور در رقابت های اروپایی در فصل آینده امیدوار باشد.

به گزارش وبسایت نود، آر بی لایپزیگ در اولین حضورش در بوندس لیگا عملکردی خیره کننده داشت و در 16 بازی ابتدایی موفق به کسب 36 امتیاز شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. این تیم که حامی مالی قدرتمندی همچون ردبول را پشت سرخود می بیند می خواهد در سال های آینده در رقابت های اروپایی حضور داشته باشد و برای کسب عناوین لیگ قهرمانان اروپا و یورو لیگ هم تلاش کند.

آمارها می گویند که در 10 سال اخیر هر تیمی در پایان فصل 51 امتیاز کسب کرده توانسته حداقل سهمیه رقابت های یورو لیگ را به دست بیاورد حتی شالکه دو سال قبل با 48 امتیاز توانست به بازی های یورو لیگ برسد. بنابراین چنانچه لایپزیگ بتواند در 18 بازی باقی مانده فصل، 5 برد کسب کند (15 امتیاز) شانس بسیار بالایی برای حضور در رقابت های اروپایی در فصل آینده خواهد داشت، چیزی که برای تیم رالف هازن هوتل زیاد دشوار به نظر نمی رسد.

لایپزیگ در بازی های خانگی نیم فصل اول هیچ شکستی را متحمل نشد و در 7 بازی، 6 برد و 1 تساوی کسب کرد. اولیور مینتسلاف مدیر فوتبالی کمپانی ردبول چندی قبل عنوان کرد که می خواهند تا 2020 در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی برسند.

7899