رومنیگه: بازیکنان منچستر سیتی کیفیت بالایی ندارند؛ گواردیولا نباید فلسفه اش را تغییر دهد

رومنیگه: بازیکنان منچستر سیتی کیفیت بالایی ندارند؛ گواردیولا نباید فلسفه اش را تغییر دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - کارل هاینتس رومنیگه با وجود نمایش ضعیف تیم پپ گواردیولا در چند هفته اخیر از او دفاع کرد.

به گزارش وبسایت نود، منچستر سیتی در تحت هدایت پپ گواردیولا در هفته های اخیر نتایج قابل توجهی کسب نکرده و به رده پنجم لیگ برتر انگلیس سقوط کرده است. رومنیگه که رابطه نزدیکی با گواردیولا دارد انتقادها از سرمربی سابق بایرن مونیخ را بی اساس خواند و معقتد است که مسئولان منچستر سیتی باید تغییر تحولات در کادر بازیکنان ایجاد کنند.

رومنیگه در مصاحبه با بیلد درباره وضعیت گواردیولا در منچستر سیتی گفت:

شما نمی توانید پپ را به هیچ وجه سرزنش کنید. مسئولان منچستر سیتی و هواداران این تیم باید صبور باشند. آن ها هیچ انتخاب دیگری ندارد جز این که وارد بازار نقل و انتقالات شوند و بازیکنان با کیفیت جذب کنند و به پپ شانس این را بدهند که موفق شود. کیفیتی که بازیکنان بایرن مونیخ و بارسلونا داشتند را بازیکنان کنونی منچسترسیتی ندارند.

در همین حال رومنیگه به گواردیولا هشدار می دهد که در فکر جذب هیچ یک از بازیکنان بایرن مونیخ نباشد چون آن ها قصدی برای فروش ستاره های خود ندارند.

ما تمامی بازیکنان خوب خود را اینجا نگه خواهیم داشت و به کسی اجازه خروج نمی دهیم. ما همان اهدافی را در نظر داریم که باشگاه هایی نظیر بارسلونا، رئال مادرید، چلسی و یوونتوس دارند و ما برای رسیدن به این اهداف به بهترین بازیکنان خود نیاز داریم.

رومنیگه همچنین می گوید که کیفیت بازیکنان منچستر سیتی تنها مشکل گواردیولا در لیگ برتر نیست اما در همین حال به او توصیه می کند که به فلسفه فوتبالی خود ادامه دهد.

تمامی شرایط در لیگ برتر سخت تر شده است چون همه باشگاه ها سرمایه گذاری های زیادی انجام داده اند. در همین حال تمامی شرایط در منچستر سیتی بسیار پیچیده تر از بایرن مونیخ و بارسلونا است. فرهنگ فوتبالی انگلیس با کشورهای دیگر فرق می کند. فوتبال آنجا بسیار فیزیکی تر است و همه چیز به حلمه ختم می شود. وفق پیدا کردن این مسائل با فلسفه فوتبالی پپ گواردیولا دشوار است.

7899