پایان هفته بیست و یکم سری آ؛ رم به یک امتیازی یوونتوس رسید

پایان هفته بیست و یکم سری آ؛ رم به یک امتیازی یوونتوس رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - رم در آخرین بازی هفته بیست و یکم سری آ، مقابل کالیاری پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، عصر یکشنبه از هفته بیست و یکم سری آ، 5 بازی برگزار شد که در مهمترین بازی عصر یکشنبه، اینتر با یک گل از سد پالرمو گذشت تا همچنان به روند خوبش ادامه دهد. در این مسابقه ژوائو ماریو برای اینتر گل زد و نراتزوری با این برد مهم به رده پنجم جدول رسید و با توجه به شکست لاتزیو، در یک قدمی این تیم قرار گرفت.

اما در دیگر بازی ها، تورینو در خانه ی بولونیا، با دو گل مغلوب شد و بولونیا با این برد ارزشمند به رده دهم صعود کرد. امپولی هم با یک گل از سد اودینزه گذشت تا اختلافش را با منطقه سقوط بیشتر کند. دیدار تیم های جنوا و کروتونه به تساوی 2-2 رسید. تا تیم کروتونه با 10 امتیاز، در رده هجدهم قرار گیرد. پسکارا هم در خانه با نتیجه 3-1 مقابل ساسولو شکست خورد تا همچنان تیم قعرنشین سری آ بماند. آن ها از 20 بازی فقط 9 امتیاز گرفتند.

اما در ادامه هفته بیست و یکم، شنبه شب، آتالانتا با تک گل آلخاندرو گومز از روی نقطه پنالتی موفق شد سمپدوریا را شکست دهد تا با کسب این سه امتیاز، 38 امتیازی شود و به رده ششم برود و میلان تا رده هفتم سقوط کند.

اما در آخرین بازی یکشنبه شب و البته بازی پایانی این هفته از سری آ، رم در خانه خود با تک گل ادین ژکو مقابل کالیاری به پیروزی رسید. در این مسابقه پدرو گالوائو از کالیاری در دقیقه 90 از زمین مسابقه اخراج شد. او به دلیل خطای خشن روی استروتمن از داور کارت قرمز مستقیم گرفت.

این سومین برد 1-0 متوالی رم در سری آ بود که باعث شد این تیم به یک امتیازی یوونتوس برسد. البته آن ها یک بازی به نسبت بیانکونری، بیشتر انجام داده اند. نکته دیگر این بازی، کسب سیزدهمین برد متوالی در بازی های خانگی در سری آ بود. این اتفاق برای اولین بار از سال 1930 برای رم رقم می خورد. رم در نوامبر 1930، آخرین بار موفق شده بود در سیزده بازی خانگی پیروز میدان شود و حالا تیم اسپالتی با آن رکورد برابری کرده است.

1878