کیوسک/ کی‌روش در ایران نیست

کیوسک/ کی‌روش در ایران نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - برد استقلال، بازی امروز پرسپولیس و هت تریک رضا قوچان نژاد در هلند تیترهای امروز( دوشنبه 4 بهمن) است.

"گل" در گزارشی نوشته کارلوس کی‌روش اصلا ایران نیست و مهدی تاج برای ملاقات با سرمربی تیم ملی به دوبی می رود. صحبتهای علیرضا منصوریان درباره بازی کردن مهدی رحمتی در آبادان هم دیگر تیتر صفحه یک گل است.

ابرارورزشی در صفحه یک به بازیهای دیروز لیگ و بازی امروز پرسپولیس-گسترش توجه کرده است.

پیروزی در روز بازی پرسپولیس به برد استقلال توجه‌ای ندارد و ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس برای چهارمین بار پیاپی موفق به شکست گسترش فولاد شود. دیگر تیتر پیروزی به موضوع اعتراض تراکتورسازی به زمان بازیهای پرسپولیس اختصاص دارد. پیروزی اعتقاد دارد تراکتورسازی فرافکنی می کند و چهار بار تراکتورسازی قبل از پرسپولیس بازی می کند و چهار مرتبه هم برعکس.

استقلال جوان درباره برد شیرین استقلال در آبادان تیتر زده :"استقلال جوان شد و قد کشید". استقلال جوان به پرسپولیس هم در دو مورد گیر داده است. در این روزها که پرسپولیسی ها از خریدهای پا به سن گذاشته استقلال ایراد می گیرند روزنامه آبی ها پیر بودن این تیم در زمان کریمی، مهدوی کیا و هاشمیان را به رخ آنها کشیده است. استقلال جوان همچنین نوشته که کی‌روش می داند که می خواهند قرمزها را قهرمان کنند.

"آخیش...رفرش" تیتر خبرورزشی برای برد دیروز استقلال است. هت تریک رضا قوچان نژاد یکی دیگر از تیترهای خبرورزشی است. این روزنامه نوشته مهدی طارمی برای بازی امروز با گسترش فولاد تمرین قیچی کرده است. 

استقلال جوانه زد تیتر هدف است که به پیروزی استقلال با جوانانش اشاره دارد. نزدیک شدن تراکتورسازی به پرسپولیس هم دیگر تیتر این روزنامه است.

هت تریک قوچان نژاد در لیگ هلند، برد استقلال و صحبتهای برانکو درباره حضورش در تیم ملی تیترهای امروز ایران ورزشی است.

روزنامه 90 دو نیمه قرمز و آبی دارد . در نیمه قرمز به بازی امروز پرسپولیس-گسترش اشاره شده است. در نیمه آبی هم با تیتر "استقلال واقعی در بزریل" از برد استقلال تمجید شده است.

شوت درخشش قوچان نژاد در لیگ هلند را برجسته کرده است. این روزنامه نوشته وزیر ورزش خبر داده که مشکل برانکو و کی‌روش حل شود. " آس استقلال" هم تیتر شوت ورزشی برای بازی دیروز استقلال است.

57189