برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال

وب سایت رسمی برنامه نود- مراسم تودیع امیر حسین حسینی و معارفه اژدر شهابی با حضور مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر دیروز برگزار شد.

به گزارش سایت نود، در این مراسم که در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد، علاوه بر رئیس فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مشاور عالی مهدی تاج، محمد حسین حمیسی رئیس کمیته حراست، علی صدیقی رئیس کمیته تشریفات، امید جمالی رئیس کمیته بین الملل، مریم عرب رئیس دفتر مهدی تاج، رقیه داودی رئیس دفتر علی کفاشیان، محمد رضا آرویی عضو کمیته روابط عمومی و سارا عسکری عضو کمیته روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم حضور داشت.

جالب است بدانید علی کفاشیان حمایت ویژه ای از رئیس قبلی دپارتمان روابط عمومی داشت و ظاهرا با تغییر او به شدت مخالفت هم کرده است اما در نهایت با تصمیم مهدی تاج و علیرضا اسدی، اژدر شهابی جایگزین حسینی شد. حجت الله بهمنی رییس روابط عمومی سازمان لیگ هم یکی از گزینه های ریاست دپارتمان روابط عمومی بود که در نهایت با تصمیم تاج، او در سازمان لیگ ماند اما قرار شده است روابط عمومی های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال،‌تعامل خوبی با هم داشته باشند. در هشت سال گذشته روابط عمومی های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با هم اختلاف های جدی داشتند و همسو نبودند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفته است:« انتظارم از رئیس جدید روابط عمومی است که هماهنگی کاملی با رسانه های مختلف داشته و در اولین فرصت ممکن در راستای اطلاع رسانی فوتبال اقدام کند.»