مونتلا: میلان از شکست مقابل یوونتوس، درس می گیرد

مونتلا: میلان از شکست مقابل یوونتوس، درس می گیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - مونتلا در مورد شکست تیمش مقابل یوونتوس و حذف از کوپا ایتالیا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، میلان بعد از دو پیروزی مقابل یوونتوس در سری آ و سوپر جام ایتالیا، بالاخره طعم شکست را چشید و با قبول باخت مقابل بیانکونری، با جام حذفی ایتالیا وداع کرد، میلان در این مسابقه بیش از سی و پنج دقیقه ده نفره بازی کرد و در نهایت تن به شکست 2-1 داد، مونتلا در پایان مسابقه در مورد عملکرد تیمش این چنین گفت:

اگر در تمام بازی هایمان، مثل سی دقیقه پایانی این مسابقه، بازی می کردیم. اکنون تعداد بردهایمان خیلی بیشتر بود. بارها نشان دادیم که قدرت مان این است که هرگز تسلیم نمی شویم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما در مسیر درستی قرار داریم و پایه های پروژه ای عظیم را بنا نهاده ایم. مسلماً هنوز در سطح یوونتوس نیستیم ولی در مسیر درست در حرکتیم. فکر نمی کنم در این بازی روش نادرستی را انتخاب کردیم، اما یوونتوس بازی را خیلی خوب شروع کرد.

در مورد صحنه اخراج لوکاتلی، از روی نیمکت تصورم این بود که او برای توپ اقدام کرد ولی در هر صورت لوکاتلی 18 سال دارد و از این اتفاق درس خواهد گرفت تا در مورد تکل هایش بهتر و دقیق تر عمل کند.

من بیش از آن که خوشبین باشم، واقع بین هستم. ما توانستیم به یک چهارم نهایی برسیم ولی با یک شکست، از دور رقابت ها کنار رفتیم. با این وجود، تیم ذهنیت درستی دارد و از این باخت، درس خواهد گرفت.

1878