هشدار کرگر به هواداران لیورپول؛ تمدید قرارداد کوتینیو مانع از رفتن او به بارسلونا نمی شود

هشدار کرگر به هواداران لیورپول؛ تمدید قرارداد کوتینیو مانع از رفتن او به بارسلونا نمی شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین لیورپول اعتقاد دارد تمدید قرارداد ستاره برزیلی این تیم به معنی منتفی شدن انتقال او به تیم های بزرگ اسپانیایی نیست.

به گزارش وبسایت نود، جیمی کرگر ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد فیلیپه کوتینیو با لیورپول تا سال 2022 به هواداران این تیم هشدار داده که این به معنای حضور طولانی مدت این بازیکن در آنفیلد نیست و لیورپول همچنان نمی تواند مانع از رفتن کوتینیو به تیم های بزرگ اسپانیا شود.

کرگر به شبکه Sky Sports گفت:

بازیکنان زیادی بودند که قراردادشان با لیورپول را تمدید کردند و سپس از این تیم رفتند. اگر کوتینیو خوشحال نبود قراردادش را با لیورپول تمدید نمی کرد. گفته می شود که در این قرارداد جدید بند فسخ قرارداد وجود ندارد که باز هم باید گفت این مسئله معنای خاصی نمی دهد.

لیورپول هم به جز دو باشگاه که شرایط خاص خود را دارند با دیگر باشگاه های دنیای فوتبال فرقی ندارد. اگر بارسلونا و یا رئال مادرید به سراغ یکی از بازیکنان شما بیایند و حاضر باشند مبلغ درخواستی تان را بدهند باید آن بازیکن را رفتنی بدانید چون 99 درصد بازیکنان می خواهند برای این باشگاه ها بازی کنند. اگر این اتفاق رخ دهد بدین معنی است که آن بازیکن عملکرد باورنکردنی برای لیورپول داشته و مثل سوارز باید از او تشکر کنیم.

2031