پیش بازی وردربرمن - بایرن مونیخ؛ فرصتی برای خودنمایی آلکس نوری

پیش بازی وردربرمن - بایرن مونیخ؛ فرصتی برای خودنمایی آلکس نوری

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هجدهم رقابت های بوندس لیگا روز شنبه تیم های وردربرمن و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، وردربرمن پس از رویارویی با بایرن مونیخ در هفته گذشته، این بار باید در وزراشتادیون به مصاف بایرن مونیخ برود. این بازی عصر شنبه و از ساعت 18 به وقت ایران با قضاوت ساشا استیگمان آغاز خواهد شد.

وضعیت دو تیم

♦ بایرن مونیخ با کسب 42 امتیاز صدرنشین کنونی بوندس لیگا است. در آن سوی وردربرمن با کسب 16 امتیاز تیم پانزدهم بوندس لیگا است.

♦ بایرن مونیخ 7 بازی آخر خود در تمامی رقابت ها را با برد پشت سر گذاشته است.

♦ آخرین برد برمن در بوندس لیگا به هفته چهاردهم و بازی مقابل هرتا برلین باز می گردد.

♦ برای بازی مقابل برمن ژروم بواتنگ، تیاگو و آرتورو ویدال در اختیار آنچلوتی نخواهند بود.

♦ آلکساندر نوری نمی تواند از بازیکنانی نظیر یاروسلاو دروبنی، عزت هایروویچ، گیرلیش، یاتاباره و بارگرفرده به دلیل محرومیت و مصدومیت استفاده کند.

نکات ویژه بازی

•بازیکنان وردربرمن از آوریل 2014 موفق به گلزنی مقابل بایرن مونیخ نشده اند. در این مدت بازیکنان بایرن مونیخ در 6 بازی 24 بار دروازه برمن را باز کرده اند.

•این بازی یکصد و دومین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. در دیدارهای قبلی بایرن مونیخ 50 برد و برمن 26 برد کسب کرده اند.

•گرد مولر با 19 و وینتون روفر با 7 گل زده بهترین گلزنان تاریخ دو باشگاه در این رویارویی محسوب می شوند.

•  بایرن مونیخ می تواند در این بازی سیزدهمین برد متوالی خود مقابل برمن را کسب کند. اگر این اتفاق رخ دهد رکورد جدیدی در بوندس لیگا در زمینه کسب بردهای متوالی مقابل یک تیم ثب خواهد شد.

• بازیکنان برمن در 16 بازی اخیر خود در بوندس لیگا موفق به گلزنی شده اند و در این زمینه بهترین عملکرد را دارند. آن ها همچنین در 21 بازی متوالی خانگی موفق به گلزنی شده اند و این بهترین عملکرد آن ها در 16 سال اخیر می باشد.

•در دیدار افتتحایه این فصل بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا 6-0 وردربرمن را شکست داد و قاطعانه ترین برد در دیدارهای افتتاحیه بوندس لیگا را رقم زد.

•بایرن مونیخ با کسب برد مقابل فرایبورگ در هفته گذشته ششمین برد پیاپی خود در بوندس لیگا را کسب کرد و این بهتر عملکرد آن ها در این فصل است.

•کلودیو پیزارو و روبرت لواندوفسکی مهاجم های دو تیم با 190 و 135 گل زده بهترین گلزن ها خارجی تاریخ بوندس لیگا محسوب می شوند.

• این بازی رویارویی بهترین خط حمله لیگ (بایرن مونیخ 40 گل زده ) و بدترین خط دفاع لیگ (برمن 36 گل خورده) خواهد بود.

•در این فصل تاکنون 31 بازیکن مختلف برای برمن به میدان رفته اند و این تعداد بازیکن برای دور اول بوندس لیگا یک رکورد در تاریخ این لیگ محسوب می شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899