پیش بازی آلاوز – اتلتیکو مادرید؛ اتلتی تنها به فکر پیروزی

پیش بازی آلاوز – اتلتیکو مادرید؛ اتلتی تنها به فکر پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم اتلتیکو مادرید و آلاوز در حالی نخستین دیدار نیم فصل دوم لالیگا را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد که اتلتی برای زنده ماندن امیدهایش برای قهرمانی در لالیگا تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اتلتیکو مادرید و آلاوز ساعت 18:45 دقیقه شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم که در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری حضور دارند در هفته های اخیر برنامه فشرده ای داشته اند و احتمالا خستگی بازیکنان بر کیفیت این دیدار تاثیر گذار خواهد بود. آلاوز در 6 دیدار آخر خانگی خود شکست نخورده است با این حال در آخرین دیدار خود در رقابت های لالیگا در خانه مقابل لگانس به نتیجه ای بهتر از 2-2 دست نیافت تا نشان دهد که خستگی دیدارهای فشرده روی این تیم تاثیر گذاشته است.  از سوی مقابل شاگردان ال چولو از 4 دیدار گذشته خود در لالیگا 10 امتیاز کسب کرده اند، سیمئونه بار دیگر با اتکا به سیستم دفاعی مستحکم خود موفق شده است اتلتیکو را در 3 دیدار از 4 دیدار آخر خود به پیروزی هدایت کند با این حال این تیم هفته گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو در دیداری دشوار به تساوی 2-2 دست یافت تا روند پیروزی های پی در پی اتلتی پاره شود.

اگر به دیدارهای رو در روی این دو تیم با دقت بیشتری نگاه کنیم نخستین مسئله ای که جلب نظر خواهد کرد تعداد گل های کم رد و بدل شده بین دو تیم است. بازی های رو در روی این دو تیم بسیار کم گل بوده اند و در 8 دیدار از 9 دیدار آخر این دو تیم کمتر از 3 گل بین دو تیم رد و بدل شده است. نکته عجیب تر اینکه آلاوز در 6 دیدار پایانی خود مقابل اتلتی به 3 پیروزی و 2 تساوی دست یافته است و اتلتیکو مادرید تنها یکبار آن هم در فصل 2004-05 مقابل آلاوز به پیروزی رسیده است. همچنین آخرین دیدار دو تیم در هفته نخست لالیگا با تساوی 1-1 به پایان رسیده است. ال چولو در دیدار پیش رو مطابق معمول این فصل آگوستو فرناندز، اوبلاک و تیاگو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، همچنین گابی به دلیل محرومیت و توماس پارتی به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا قادر نخواهند بود اتلتی را در این دیدار همراهی کنند. در سوی مقابل پلگرینو برای مصاف مقابل اتلتی هیچ مصدوم یا محرومی نخواهد داشت و می تواند با تمام قوا مقابل حریف سرسخت خود حاضر شود.

آمار مرتبط با این دیدار:

آلاوز در 7 دیدار گذشته خود در لالیگا تنها یکبار متحمل شکست شده است.

پلگرینو تا به حال دو بار مقابل دیگو سیمئونه به عنوان مربی حاضر شده است که تا کنون تیم های تحت هدایت او هرگز مقابل تیم تحت هدایت ال چولو شکست نخورده اند. یک پیروزی و یک تساوی حاصل کار تیم های تحت هدایت پلگرینو مقابل ال چولو بوده است.

اتلتیکو مادرید با 8 گلی که از خارج محوطه جریمه به ثمر رسانده است از این حیث در میان تیم های حاضر در لالیگا بهترین عملکرد را داشته است.

دیورسون در دیدارهای اخیر خانگی آلاوز 4 گل از مجموع 7 گل این تیم را به ثمر رسانده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899