زیدان: مطمئنم با حمایت هواداران پیروز می شویم؛ تنها نقطه اشتراک من و بنزما زبان است

زیدان: مطمئنم با حمایت هواداران پیروز می شویم؛ تنها نقطه اشتراک من و بنزما زبان است

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه دیدار فردا شب دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد در رقابت های لالیگا، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی تیم رئال مادرید که در حال حاضر صدرنشین رقابت ها محسوب می شود، در صحبت های پیش از بازی خود گفت:

جدول رده بندی برای ما بسیار مطلوب به نظر می رسد. ما برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می جنگیم. از کاری که تاکنون انجام داده ایم، راضی هستیم اما حالا وارد نیم فصل دوم رقابت ها می شویم و باید ثبات و استحکام خود را حفظ کنیم، چرا که می دانیم بسیار سخت و در عین حال خاص خواهد بود. فردا هواداران پشت تیم خواهند بود، این مهمترین چیز است که ما با آنها هستیم و آنها با ما هستند. با حمایت هواداران همیشه در بازی ها پیروز خواهیم شد. به آنها باور دارم، آنها انتظارات زیادی دارند و این برای ما خوب است. با حمایت آنها مطئنم که پیروز می شویم، هیچ شکی وجود ندارد. در کل نگران نیستم.

رئال سوسیداد:

حذف از کوپا دل ری هیچ تأثیری نخواهد داشت، ما مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که کار را خیلی سخت می کند. آنها پیشرفت کرده اند و در مسیر پیروزی قرار دارند. آنها هر لحظه می توانند برای شما مشکل ساز شوند.

دنیلو:

آماده است تا بازی کند و همیشه می خواهد نقش داشته باشد. او خود را گم نمی کند و در بازی خود شخصیت و اعتماد به نفس دارد. به کمک هم تیمی های خود و مخصوصاً کسانی که برای تشویق ما به ورزشگاه می آیند نیاز دارد. او آماده است.

بنزما:

او فصل فوق العاده ای را سپری می کند. می دانیم درون زمین چه کار هایی می تواند بکند و هواداران همیشه انتظارات بالایی از بازیکنان خود دارند. او از شخصیت لازم برای قبول این مسئله برخوردار است. او از حمایت من هم برخوردار است و هرگز خود را گم نخواهد کرد. همیشه پشت او خواهم بود، و زمانی که بازیکنان از بیرون مورد انتقاد قرار می گیرند، این حمایت بیشتر می شود.

هرکس می تواند نظر خود را بیان کند، اما می توانم با آن موافق باشم یا نه. باید به سخت کوشی ادامه دهیم و به کاری که انجام می دهیم باور داشته باشیم. هر زمان که مردم از بازیکنانم انتقاد می کنند، ناراحت کننده است، اما با حضور در رئال مادرید باید انتظار انتقادات را هم داشته باشید. همه بازیکنان برای من مهم هستند.

رئیس باشگاه همیشه پیام های مثبتی برای ما دارد. می خواهیم به تلاش ادامه دهیم و او هم در این مسیر ما را تشویق می کند و ما تحت حمایت او و به طور کلی باشگاه، هستیم.

انتقادات:

هیچ نوع سازش و مساعدتی با بنزما ندارم. او بازیکن فوق العاده ای است و در کنار موراتا و ماریانو مهاجم شماره 9 رئال مادرید به حساب می آید. شما کار خود را انجام می دهید و من انتقاد را قبول می کنم. هر بازیکنی همیشه می تواند بیشتر تلاش کند و ما مربیان همیشه بیشترین توان آنها را می خواهیم. هرکس عقیده خود را دارد اما او بد کار نمی کند. گل های زیادی به ثمر رسانده و به نظر من خوب و متعهد است. تنها اشتراک من و کریم، زبان فرانسوی است، همین. من قصد ندارم وارد این گونه بحث ها شوم.

برای همه ما طبیعی است که مورد انتقاد واقع شویم، اما او قوی است و فقط می خواهد بازی کند و بهترین تلاش خود را برای تیم به کار گیرد. می خواهم بازیکنان با تمام توان به میدان بروند و هرچیزی که او ارائه می دهد، برای ما حیاتی است.

مصدومیت مارسلو:

فکر نمی کنم به مدت یک ماه کامل از میادین دور باشد، امیدوارم که اینطور نباشد. او روحیه خوبی دارد و می خواهد دوندگی را آغاز کند، مثل کاری که دیروز و امروز انجام داد. خوشحالم که بعد از چند روز او را دوباره می بینم اما قدم به قدم پیش خواهیم رفت و هیچ کار احمقانه ای نخواهیم کرد.

خـامس:

امروز در تمرینات با ما بود و من از بازگشت او خوشحالم. تصور ما این است که هفته آینده به میدان برود. امیدوارم این بار صدمه دیگری نبیند. خیلی بهتر شده، دیگر هیچ دردی حس نمی کند و امیدوارم که هفته آینده به جمع ما بازگردد.

ریکاوری کوئنترائو:

فابیو روند بهبودی را طی می کند. خیلی بهتر شده اما باید فوق العاده سخت تلاش کند. ما هر سه روز یک بار مسابقه داریم و او نتوانسته کار های زیادی انجام دهد. از لحاظ جسمانی، با مصدومیت و مدت زمانی که از میادین دور بود، این روند طبیعی است. او هر روز بهتر می شود و امیدوارم که از حالا تا پایان فصل مثل سایر بازیکنان روی او هم بتوانم حساب کنم اما باید همه چیز را آرام جلو ببریم.

1771