پیش بازی رئال بتیس – بارسلونا؛ توقف ممنوع!

پیش بازی رئال بتیس – بارسلونا؛ توقف ممنوع!

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم بارسلونا و رئال بتیس در نخستین دیدار خود از نیم فصل دوم لالیگا، ساعت 14:30 یکشنبه در ورزشگاه ویامارین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، رئال بتیس در 6 دیدار گذشته خود وضعیت متزلزلی داشته است، این تیم با 2 پیروزی، دو شکست و دو تساوی 6 دیدار گذشته خود را به پایان رسانده است و در دو دیدار پایانی خود به پیروزی نرسده است تا در مقام سیزدهم جدول لالیگا قرار داشته باشد. این تیم با اختلاف 9 امتیازی از منطقه سقوط شرایط خاصی دارد. بتیس در دیدار گذشته خود مقابل تیم قعر جدولی خیخون با نتیجه 0-0 در ورزشگاه خانگی خود متوقف شد تا دومین دیدار پیاپی خود را بدون گل زده به پایان برساند. ویکتور سانچز برای این دیدار نمی تواند از گوتیرز، سانابریا، خواکین، براساناک و کارلوس به دلیل مصدومیت استفاده کند و حضور مارتین و سخودو در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بارسلونا پس از تساوی که در ال مادریگال به دست آورد، دو دیدار بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و امید دارد تا با توقف رئال مادرید به مقام قهرمانی لالیگا دست یابد. بارسا در حال حاضر در با دو امتیاز اختلاف و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید صدر نشین در مقام سوم لالیگا حضور دارد و امیدوار است با توجه به دیدارهای دشوار پیش روی رئال مادرید بتواند بار دیگر به صدر جدول لالیگا بازگردد. کاتالان ها هفته گذشته در ورزشگاه خانگی ایبار به پیروزی 4-0 دست یافت تا نشان دهد در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. لوییز انریکه برای این دیدار اینیستا، بوسکتس و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور سرخیو روبرتو و ماسکرانو در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. هردو بازیکن خط دفاعی بارسلونا با مصدومیت در دیدار مقابل سوسیه داد زمین بازی را ترک کردند و این احتمال وجود دارد تا لوییز انریکه برای این دیدار ریسک نکند و به این دو بازیکن استراحت بدهد.

بارسلونا فاتح 7 دیدار رو در روی گذشته این دو تیم بوده است و آخرین دیدار را در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه پر گل 6-2 به سود خود به پایان برده است تا نشان دهد راه پیروزی مقابل بتیس را به خوبی می داند.

آمار مرتبط با این دیدار:

بتیس در 14 دیدار از 15 دیدار گذشته خود مقابل بارسلونا بیش از دو گل دریافت کرده است.

بتیس با 61 شکست بیش از هر تیم دیگری در لالیگا مقابل بارسلونا شکست خورده است. همچنین این تیم با 231 گل خورده مقابل بارسلونا، بیش از هر تیم دیگری در لالیگا مقابل کاتالان ها دروازه اش باز شده است.

بارسلونا در 17 دیدار از 21 دیدار گذشته خارج از خانه خود در مسابقات لالیگا حداقل 2 بار به گل رسیده است.

بتیس در 8 دیدار از 10 دیدار گذشته خود در مسابقات لالیگا کمتر از 2 گل به ثمر رسانده است.

بارسلونا در 12 دیدار آخر لالیگا متحمل شکست نشده است.

بتیس در 3 دیدار خانگی آخر خود کلین شیت داشته است و در 5 دیدار آخر خانگی خود در لالیگا متحمل شکست نشده است.

نیمار در فصل جاری رقابت های لالیگا 71 دریبل موفق داشته است و 65 بار روی وی خطا صورت گرفته است، این بازیکن از این حیث بهترین رکورد را در لالیگا داشته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی وبسایت Whoscored:

1899