علی‌عسگری: به قهرمانی پرسپولیس کمک کردیم

علی‌عسگری: به قهرمانی پرسپولیس کمک کردیم

حمید رضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره بازی با تراکتورسازی، حواشی این مسابقه، بازی هفته آینده با استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

باید تراکتورسازی را می بردیم

بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. برای ما مهم است که شروع به گرفتن 3 امتیازها کنیم و امیدوارم از بازی با استقلال بردهایمان را استارت بزنیم.

خوشحالم به قهرمانی پرسپولیس کمک کردیم

پرسپولیس تیم محبوب من است و دوست دارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود. به هر حال خوشحالم که به نوعی به پرسپولیس کمک کردیم تا درصدرجدول باقی بماند. ما باید تراکتورسازی را می بردیم اما قسمت نشد. فکر می کنم پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد  و امیدوارم به این مهم برسد.

کیانی روی من خطا کرد

درباره داوری مسابقه فکر می کنم به سود ما نبوده است. پنالتی که داور در این بازی گرفت، اصلا خطا نبود و این را کارشناسان اعلام کردند. وقتی پنالتی خطا نبوده، دیگر اینکه دروازه بان بیرون آمده یا خیر، زیاد اهمیتی ندارد. درباره صحنه خطایی که مهدی کیانی روی من انجام داد هم باید بگویم کاملا درست بود. کیانی کاملا پایش را روی پای من گذاشت و خطا کرد اما اینکه کارت زرد داشت یا خیر را نمی دانم.

استقلال با امتیاز تبریز را ترک نمی کند

بازی با استقلال برای ما خیلی مهم است. من بسیار امیدوار هستم که این بازی را ببریم. تیم خوبی داریم و فکر می کنم استقلال با امتیاز از تبریز نمی رود. البته بدشانسی ما این است که بازی های سخت مان پشت سر هم افتاده اما تلاشمان را به کار بگیریم تا موفق باشیم.

زوج خوبی با صادقیان تشکیل دادیم

پیام صادقیان فوتبالیست خیلی خوبی است و از نظر فنی نیز توانمندی های زیادی دارد. سبک فوتبال من و پیام به هم شبیه است و از نظر تاکتیکی هماهنگی خوبی داریم. قطعا زوج خوبی را در این شرایط تشکیل داده ایم و امیدوارم بتوانیم به ماشین سازی کمک کنیم.

شک نکنید در لیگ برتر می مانیم

اطمینان دارم تیم ما در لیگ برتر می ماند. ما باید روند خوبمان را حفظ کنیم و بتوانیم نتایج مطلوبی بگیریم. انشاءالله می توانیم به موفقیت برسیم.