رونالدینیو علت عدم تمایلش برای ورود به دنیای مربیگری را فاش کرد

رونالدینیو علت عدم تمایلش برای ورود به دنیای مربیگری را فاش کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره فوتبال برزیل عنوان کرده تمایلی برای ورود به دنیای مربیگری ندارد.

به گزارش وبسایت نود، رونالدینیو که بین سال های 2001 تا 2003 و پیش از پیوستن به بارسلونا برای پاریسن ژرمن بازی کرد فاش کرده هنگام تماشای بازی تیم های محبوبش مضطرب می شود و به همین دلیل هیچ وقت نمی تواند به عرصه مربیگری وارد شود.

رونالدینیو به وبسایت گل گفته:

نمی توانم بازی را برای 90 دقیقه تماشا کنم چون زجر می کشم. دوست دارم بهترین لحظات بازی و گل ها را تماشا کنم. برای همین هیچ وقت مربی نخواهم شد.

ستاره پیشین بارسلونا درباره دوران حضورش در پاریسن ژرمن گفته:

همه در این باشگاه به من احترام می گذراند. من واقعا عاشق این باشگاه هستم. نمی دانم چر افراد این باشگاه اینقدر به من علاقه دارند. زمانی که محبت آن ها را می بینم نمی توانم چیزی بر زبان بیاورم. من پسر پاریسن ژرمن هستم. با پیوستن به این باشگاه درهای اروپا به روی من باز شد. دوران حضورم در پاریس خاص بود. بازی های به یادماندنی مقابل موناکو و بوردو داشتیم. گلی که به گویین گمپ زدم را هیچ وقت فراموش نمی کنم. انتخاب بهترین لحظه از دوران حضورم در این تیم واقعا غیرممکن است. من اغلب با کارکنان باشگاه و بازیکنانی که اینجا بازی می کنند حرف می زنم. تغییر مسیر باشگاه چیزی را تغییر نداده است. هنوز افرادی از زمان ورود من به این تیم اینجا هستند. با آن ها در تماس هستم.

برنده توپ طلا سال 2005 در مورد بازیکن مورد علاقه اش در تیم فعلی پاریسن ژرمن گفته:

بازیکن مورد علاقه من در تیم فعلی تیاگو موتا است. او با بقیه بازیکنان فرق دارد و عاشق تماشای بازی او هستم. ما برای مدت زیادی در بارسا کنار هم بازی کردیم و برای همین او را به خوبی می شناسم.

رونالدینیو همچنین درباره بزرگترین حسرتش از زمان حضور در پاریسن ژرمن گفته:

ناکامی در فتح لوشاپیونه هنوز مرا غمگین می کند. ما تیم خوبی با جی جی اوکوچا، انلکا و آلویسیو داشتیم. مایه تاسف است که اوضاع خوب پیش نرفت. پی اس جی امروز تیم خوبی دارد و مطمئنا بازی در کنار آن ها لذت بخش خواهد بود اما دوران حضورم در این تیم بهترین دوره زندگی من بود.

2031