مدیر فنی دورتموند: به پیشنهاد آرسنال برای رویس خندیدیم

مدیر فنی دورتموند: به پیشنهاد آرسنال برای رویس خندیدیم

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر ارتباط رویس با آرسنال برای پیوستن به این تیم لندنی به گوش می رسید به نظر می رسد مایکل زورک نگرانی خاصی از آینده مارکو رویس در دورتموند ندارد.

به گزارش وبسایت نود، نشریات آلمانی در روزهای گذشته اعلام کرده بودند که مسئولین آرسنال مارکو رویس را به عنوان جانشین احتمالی الکسیس سانچز در نظر گرفته اند، طبق گزارشات منتشر شده در صورتی که سانچز تصمیم به ترک آرسنال بگیرد، مسئولین توپچی ها تمایل دارند تا با پرداخت 60 میلیون یورو مارکو رویس را به خدمت بگیرند. با این حال مایکل زورک، مدیر فنی دورتموند در این خصوص اعلام کرد این شایعات صحت ندارند چرا که این بازیکن 27 ساله تمایلی به ترک زنبورها ندارد. او در این خصوص در مصاحبه با Bild گفت:

ترجیح می دهم وقتم را با شایعات بی اساس هدر ندهم. مارکو چیزی در خصوص تمایلش برای ترک دورتموند نگفته است و بنابراین او همچنان با ما خواهد بود.

رویس سال 2012 از مونشن گلادباخ به دورتموند پیوست و در این سال ها به بازیکنی کلیدی در سیگنال ایدونا پارک تبدیل شده است. این بازیکن آلمانی تا سال 2019 با دورتموند قرارداد دارد.

1899