توخل: لایپزیگ با شایستگی جایگاهش را به دست آورده است

توخل: لایپزیگ با شایستگی جایگاهش را به دست آورده است

وبسایت رسمی برنامه نود - دورتموند روز شنبه از هفته نوزدهم بوندس لیگا به مصاف لایپزیگ خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، دروتموند پس از شکست کسب تساوی مقابل ماینتس در هفته گذشته این بار در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان لایپزیگ خواهد بود. توماس توخل در کنفرانس خبری قبل از این دیدار درباره تیم رقیب گفت:

آن ها در نقل و انتقالات بیش از ما سرمایه گذاری کرده اند، 40 تا 50 میلیون یورو، و آن ها بازیکنان با کیفیت زیادی به خدمت گرفته اند. وضعیت کنونی لایپزیگ چیزی طبیعی و نرمال نیست اما آن ها هنوز همانند تیمی تازه صعود کرده رفتار می کنند. بسیاری از کارشناسان هنوز متعجب هستند، از اینکه لایپزیگ قادر به کسب دو برد پیاپی در بازی های خانگی است. در کل نتایج لایپزیگ تعجب برانگیز نیست، آن ها در جایگاهی ایستاده اند که شایسته آن هستند.

من انتظار یک بازی فیزیکی و بسیار درگیرانه را دارم، از لحاظ جسمی و ذهنی. می خواهیم سعی کنیم شیوه بازی خود را به اجرا بگذاریم و برای کسب برد در خانه هر کاری انجام دهیم. این بازی می تواند شروع مرحله ای مهم برای رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا باشد.

وضعیت بازیکنان:

اسون بندر و نوری شاهین به این بازی نخواهند رسید. پیژچک در تمرینات چهارشنبه آسیب جزئی دید و حضور در این بازی فعلا مشخص نیست. ایساک برای حضور در لیست بازیکنان شانس دارد چون او کیفیت لازم را داراست. اما بسیار از بازیکنان آماده در پست او حضور دارند، و رقابت در خط حمله بالاست. برای بازی کردن او فعلا کمی زود است.

دورتموند برای حفظ جایگاه چهارم و ادامه رقابت برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به برد مقابل لایپزیگ نیاز مبرم دارد. در صورتی که تیم توخل در این بازی امتیاز از دست دهد رقابت برای رتبه های سوم تا هفتم افزایش خواهد یافت.

7899