انریکه: باید ریتم خوب خود در لالیگا را به دست آوریم

انریکه: باید ریتم خوب خود در لالیگا را به دست آوریم

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در هفته بیست و یکم لالیگا در ساعت 18:45 دقیقه روز شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار کاتالان ها مقابل بیلبائو ابراز امیدواری کرد تا شاگردانش بتوانند 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند تا فشار را بر رئال مادرید افزایش دهند. رئال مادرید روز یکشنبه در دیداری سخت باید به مصاف سلتا ویگو برود. با این حال انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با ابراز امیدواری از اینکه بازیکنان مصدوم بارسا می توانند مقابل بیلبائو به میدان بروند اعلام کرد:

هر سه بازیکن روز جمعه در تمرین گروهی حاضر بودند و باید منتظر نظر کادر پزشکی باشیم تا شرایط آن ها را به ما اطلاع بدهند. در صورتی که آن ها قادر باشند تا در این دیدار به میدان بروند خبری فوق العاده برای ما خواهد بود. باید هر 3 روز یک بار به میدان برویم و دیدارهای دشواری را داشته باشیم و این مسئله می تواند از نظر فیزیکی بازیکنان را تحت فشار قرار دهد چراکه آن ها تنها دو روز فرصت دارند تا بعد از هر دیدار به ریکاوری بپردازند با این حال اگر بخواهیم هر 3 جام موجود را کسب کنیم باید با این شرایط کنار بیاییم.

آندرس اینیستا از دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری دچار مصدومیت شد، بوسکتس در دیدار مقابل ایبار و همچنین دینیه در تمرین بارسا دچار مصدومیت شدند تا این تیم مهره های کلیدی خود را در دوره مهمی از فصل در اختیار نداشته باشد. لوچو در ادامه ضمن اشاره به این موضوع در خصوص شرایط بارسا در لالیگا افزود:

برای قهرمانی در لالیگا باید ثبات داشته باشیم در حالی که در این رقابت ها بهترین عملکردمان را نشان نداده ایم. باید خودمان را پیدا کنیم تا بتوانیم امتیازهای پیش رو را کسب کنیم. باید با فلسفه خاص خودمان به بازی های فصل ادامه دهیم و به کسب امتیازهای موجود فکر کنیم. اگر کسی فکر می کند رقابت های لالیگا به پایان رسیده است، بهتر است نگاهی به هفته های پایانی لالیگا در دو فصل گذشته بی اندازد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به قدرت شاگردان والورده افزود:

برخی از تیم ها با ارائه بازی تدافعی موفق شده اند به ما ضربه وارد کنند با این حال اتلتیک برخلاف سایر تیم ها ما را تحت فشار قرار می دهد.

رونالدینیو که از سال 2003 به بارسلونا پیوسته بود مدتی را در کنار انریکه به بازی پرداخته بود، وی روز جمعه به عنوان سفیر بارسلونا معرفی شد تا در برخی زمینه به این تیم کمک کند. لوچو در ادامه در این خصوص افزود:

فکر می کنم این قضیه برای رونالدینیو اتفاق ویژه ای خواهد بود. زمانی که او به بارسلونا آمد این افتخار را داشته ام تا مدتی در کنار او بازی کنم و به همراه او به میدان بروم. زمانی که او به بارسلونا آمد به عنوان یکی از سازندگان بارسای مدرن شناخته می شد و موفقیت های زیادی را برای این تیم به ارمغان آورد. اینکه بارسا می تواند با رونالدینیوی همیشه خندان همکاری اش را ادامه دهد فوق العاده است.

1899