پیرس: آرسنال احتمالا باید بازیکنان جنگنده بیشتری به خدمت بگیرد

پیرس: آرسنال احتمالا باید بازیکنان جنگنده بیشتری به خدمت بگیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره توپچی ها اعتقاد دارد آرسنال به بازیکنان جنگنده و بازیکنان انگلیسی بیشتری در ترکیب خود نیاز دارد.

به گزارش وبسایت نود، پس از شکست میانه هفته آرسنال مقابل واتفورد، شانس قهرمانی این تیم بیش از پیش کاهش یافته است. رابرت پیرس اعتقاد دارد این تیم نیاز به جنگندگی بیشتری در ترکیب خود دارد. او در این خصوص در مصاحبه با Telegraph اعلام کرد:

وقتی بازیکنانی نظیر مارتین کیون و لی دیکسون را با بازیکنان فعلی آرسنال مقایسه می کنم نمی توانم جلوی خنده ام را بگیرم.  ما تفاوت های زیادی را در ترکیب ایجاد کرده بودیم و گذشته درخشانی را برای آرسنال رقم زدیم. زمان گذشته است و فوتبال تغییر کرده است اما همیشه در ترکیب تیم احتیاج دارید بازیکنانی نظیر تونی آدامز یا ری پارلر داشته باشید. با این حال احتمالا آرسنال نیاز دارد تا بازیکنان جنگنده یا بازیکنان انگلیسی بیشتری در اختیار بگیرد.

آرسنال در حال حاضر بازیکنان انگلیسی نظیر والکات، ولبک، چمبرلین، گیبس، هولدینگ و جنکینسون را در اختیار دارد اما در این بین تنها والکات به عنوان بایکن ثابت در ترکیب توپچی ها قرار می گیرد. شاگردان ونگر روز شنبه در دیداری حساس به مصاف چلسی خواهند رفت و در صورت پیروزی در این دیدار می توانند اندک امیدی به قهرمانی در فصل جاری لیگ جزیره داشته باشند.

1899