پیش بازی لسترسیتی - منچستریونایتد؛ به دنبال بازگشت به روند پیروزی

پیش بازی لسترسیتی - منچستریونایتد؛ به دنبال بازگشت به روند پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر یکشنبه و از هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میهمان لسترسیتی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر جزیره و از ساعت 19:30 یکشنبه و در ورزشگاه کینگ پاور برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده آنتونی تیلور خواهد بود.

شیاطین سرخ درحالی پای به این بازی خواهند گذاشت که در 3 بازی اخیر لیگ برتری خود به تساوی رسیده‌اند که باعث شده امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز برایشان کمرنگ شود. این درحالی است که مورینیو معتقد است تیمش در این بازی‌ها شایستگی کسب پیروزی را داشته است. با این‌حال، این تیم در 14 بازی آخرش در لیگ برتر شکست نخورده که طولانی ترین رکورد فعلی در جمع 5 لیگ معتبر اروپاست. پس از مصدومیت جونز در بازی قبل، انتظار می‌رود بایی دوباره به ترکیب تیم بازگردد. درحالی که مورینیو مدام ترکیب بازیکنان کناری خط حمله خود را تغییر می‌دهد، انتظار می‌رد مارسیال بازهم روی نیمکت بنشیند.

از سوی دیگر اما لسترسیتی که بدترین دفاع از عنوان قهرمانی تاریخ جزیره را ثبت کرده است. آن‌ها در 4 بازی آخر خود در لیگ نتوانسته‌اند گلزنی کنند و 3 بار نیز شکست خورده‌اند. این درحالیست که زوج واردی و محرز تا به اینجای کار در 28 گل کمتر نسبت به این مقطع فصل گذشته اثرگذار بوده‌اند. آمارتی همراه تیم ملی غنا در جام ملت‌های آفریقا حاضر است اما بقیه بازیکنان لستر برای این دیدار آماده هستند.

ترکیب احتمالی دوتیم

نکات آماری بازی

لسترسیتی تنها یک بازی از هفده تقابل آخر دو تیم را پیروز بوده که دیدار فصل گذشته دو تیم در این استادیو بوده است.این بازی دو هزارمین بازی لسترسیتی در سطح اول فوتبال جزیره محسوب می‌شود.واردی در دو دیدارش مقابل شیاطین سرخ در کینگ پاور، 2 گل و 2 پاس گل ثبت کرده است.لسترسیتی چهارمین تیم تاریخ لیگ است که در 4 بازی اول سال نتوانسته گلزنی کند.لسترسیتی در 5 بازی از 6 بازی آخر خانگی خود، حداقل 2 گل دریافت کرده است.

پیش بینی نتیجه

 1405