جونز: فن خال اعتقادی به من نداشت، مورینیو مانع جدایی ام شد

جونز: فن خال اعتقادی به من نداشت، مورینیو مانع جدایی ام شد

وبسایت رسمی برنامه نود - جونز در مورد شرایط کنونی اش در منچستریونایتد صحبت های جالبی انجام داده است.

به گزارش وبسایت نود، فیل جونز که بعد از حدود یک سال دوری از میادین در این فصل دوباره به ترکیب اصلی منچستریونایتد بازگشت و با نمایش های خوبش در قلب خط دفاع تیم مورینیو جایگاه ثابتی را برای خود به دست آورده، در مصاحبه اخیرش در مورد گذشته و شرایط فعلی اش در الدترافورد صحبت کرده است:

بنا به هر دلیلی، فن خال تصور می کرد باید از نظر بدنی آماده تر باشم. هیچ مشکلی با فن خال نداشتم و فقط سعی می کردم بازی ام را انجام دهم. سعی می کردم هر کاری انجام دهم تا به ترکیب تیم بازگردم ولی شرایط آن طور که باید پیش نرفت و طبیعتاً وقتی خیلی فرصت بازی نداشته باشید، در مورد آینده تان فکر خواهید کرد. به هر حال من خیلی نمی توانستم بازی کنم و در مورد آینده ام در یونایتد دچار تردید شده بودم.

تصورم این است که تنها سه مربی در طول دوران حرفه ایم بوده اند که به خوبی من را درک کرده اند و به عنوان یک بازیکن به من باور داشته اند. البته با اسم بردن از این سه مربی نمی خواهم از دیگران انتقاد کنم. این سه مربی: آلردایس، فرگوسن و مورینیو هستند.

هر سه نفر کاملاً به من اعتماد داشتند و دارند. من خیلی نیازی به تعریف و تمجید ندارم. ولی این سه مربی باعث می شدند اعتماد به نفسم افزایش یابد.

1878