هامان: لیورپول باید نگرش خود را عوض کند

هامان: لیورپول باید نگرش خود را عوض کند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در سال جدید میلادی تنها 1 پیروزی به دست آورده اند و در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر ناکام بوده اند. لیورپول دچار افت شدیدی نسبت به نیم فصل اول شده و بار دیگر قهرمانی را از خود دور می‌بیند. حالا هامان مدعی شد که آنها باید نگرش خود را تغییر دهند تا بتوانند بهتر کار کنند.

او گفت:" بزرگترین مشکل باشگاه نگرش افرادی است که در باشگاه حضور دارند و دیدگاهشان نسبت به اینکه لیورپول در چه جایگاهی قرار دارد. فاصله زیادی بین دیدگاه آنها و واقعیت وجود دارد. کلوپ نه فقط بازیکنان بلکه باید این تفکر را در تمام باشگاه تغییر دهد. همه باید بیشتر از اینها کار کنند تا لیورپول به جایگاهش بازگردد. بخشی از مشکل این است که باشگاه در سرتاسر جهان هواداران زیادی دارد.

مردم هنوز فکر می‌کنند لیورپول تیم اول اروپاست که اینطور نیست. دلیلی که باشگاه هنوز هوادارانی جذب می‌کند، تیم های آنها در دهه 70 و 80 بوده که شکست ناپذیر بوده اند. این موضوع کاری به وضعیت فعلی لیورپول و اتفاقاتی که در 8 یا 10 سال اخیر رخ داده ندارد. اگر با دقت نگاه کنید وضعیت لیورپول به هیچ وجه خوب نبوده است. باشگاه باید واقعیت را بهتر ببیند."