تفاوت مورینیو و کلوپ از نگاه مخیتاریان

تفاوت مورینیو و کلوپ از نگاه مخیتاریان

به گزارش "ورزش سه"، هنریک مخیتاریان که تابستان امسال از دورتموند به منچستریونایتد پیوست، زمانی شاگرد یورگن کلوپ در دورتموند بود. ستاره ارمنی زیر نظر مربی فعلی لیورپول توانست به بازیکن کنونی تبدیل شود که شیاطین سرخ حاضر شدند برای جذب وی 40 میلیون پوند هزینه کنند.

مخیتاریان در تمجید از کلوپ به BBC گفت:« از کلوپ بسیار سپاسگزارم. او روی شخصیت و ذهنیت من بسیار کار کرد. کلوپ تاثیر زیادی روی من داشت.

در دورتموند وقتی چند بازی بد راسپری کردم استرس و مشکلات زیادی داشتم. کلوپ در آن زمان از من حمایت کرد و راه را به من نشان داد. او به من گفت که به مسیر خودم ادامه دهم زیرا در آینده همه چیز خوب پیش خواهد رفت. او کمک زیادی به من کرد تا تبدیل به یک بازیکن بشوم.»

مخیتاریان در خصوص تفاوت های کلوپ و مورینیو نیز گفت:« هر دو آنها بسیار خوب هستندو رفتار صمیمانه ای دارند ولی روش کار آنها با هم تفاوت دارد. این اولین فصل ما زیر نظر مورینیو است و او سعی دارد تا به ما بگوید به دنبال چه چیزی است. ما سخت در حال تلاش هستیم. وقتی شما یک مربی جدید دارید کار آسان نیست. هماهنگ شدن با شرایط جدید کمی سخت بود ولی ما از نوامبر شروع به کسب پیروزی کردیم.»