انریکه: غیبت ویدال احساس خواهد شد

انریکه: غیبت ویدال احساس خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از مصدومیت طولانی مدت و وحشتناک الیکس ویدال، احتمال دارد بارسلونا با توجه به گزینه های موجود بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش وبسایت نود، الیکس ویدال در دیدار بارسلونا و آلاوز که با برتری 6-0 کاتالان ها به پایان رسید از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد تا برای مدت 5 ماه خانه نشین شود. این مدافع اسپانیایی که به تازگی به دوران اوج خود در بارسلونا بازگشته بود با بدشانسی بهترین روزهای خود در بارسلونا را از دست داد. همچنین بارسلونا پس از اینکه دنی آلوز این تیم را به مقصد یوونتوس ترک کرد، در این پست بازیکن مناسبی برای جایگزینی ویدال ندارد و تنها سرجیو روبرتو که اساسا هافبک میانی است برای بارسلونا در این پست به میدان می رود، با این وجود لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و پاریسن ژرمن از احتمال خرید مدافع جانشین صحبت کرد:

الیکس در حال حاضر در مرحله نخست ریکاوری قرار دارد و روز به روز شرایطش بهتر می شود. نخستین فاز از ریکاوری برای هر بازیکنی سخت ترین فاز خواهد بود. الیکس بازیکنی بود که قطعا غیبت او را احساس خواهیم کرد چرا که در ترکیب خود بازیکن با خصوصیات مدافع راست نداریم. با این وجود این امکان وجود دارد تا بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم، باید گزینه های موجود را تحت بررسی قرار دهیم تا اگر بازیکن مناسبی وجود داشت، او را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

1899