زیدان: رئال مادرید همیشه در جمع مدعیان است؛ باید مقابل ناپولی متمرکز باشیم

زیدان: رئال مادرید همیشه در جمع مدعیان است؛ باید مقابل ناپولی متمرکز باشیم

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال حساس فردا شب مقابل ناپولی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، فردا شب از ساعت 23:15 دو تیم رئال مادرید و ناپولی دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد. زیزو در صحبت های پیش از بازی خود گفت:

انتقادات از بنزما:

هرکس حق دارد که نظرات خود را بیان کند. هر روز او متمرکز به نظر می رسد و سخت کار می کند و من خیلی راضی هستم. می خواهیم کریم گل بزند، اما مهمترین چیز نحوه بازی اوست که کمک می کند سایر بازیکنان به خصوص کریستیانو بهتر عمل کنند.

گرت بیل چطور است؟

این اولین هفته ای است که او به تمرینات برگشته و در فرم خوبی است و به خوبی بهبود یافته است. او تقریباً 3 ماه دور از میادین بود و باید به آرامی پیش برویم.

ناپولی:

می خواهم متمرکز باشم، می دانیم که بازی 50/50 است؛ فردا بازی اول را در خانه برگزار می کنیم و می دانیم که می توانیم به آنها آسیب برسانیم و آنها هم این توانایی را دارند که به ما ضربه بزنند. باید متمرکز باشیم. در خط حمله آنها بازیکنان خوبی دارند، خوب حرکت می کنند، و شدت کار بالایی دارند. و بازیکنانی که از لحاظ تکنیکی خیلی خوب هستند. آنها نفوذ های زیادی انجام می دهند و بسیار سریع هستند. چگونه می توانیم با آنها مقابله کنیم؟ با تمرکز. این بحث تمرکز است. و آنچه برای من جالب است، این است که ما در خط حمله چه کار می توانیم بکنیم.

دفاع از عنوان قهرمانی:

می خواهیم قدم به قدم و بازی به بازی پیش برویم، همه تیم ها می خواهند فاتح لیگ قهرمانان شوند اما این مسیر طولانی و سخت است و ما در این مسیر حرکت می کنیم. در فرم خوبی هستیم و همه بازیکنان برگشته اند و در اختیار ما هستند.

بازی فردا به عنوان یک فینال:

این بازی بسیار مهمی است، و ما از اهمیت آن آگاهیم - اما فینال در کاردیف برگزار می شود. ما دو بازی داریم، که اولی فردا برگزار می شود و ما آماده این نبرد سخت هستیم. خوشحالیم که دوباره در لیگ قهرمانان بازی می کنیم. خیلی هیجان زده هستیم.

تجربه بازی در ایتالیا چه چیز هایی به شما بخشیده است؟

وقتی به ایتالیا رسیدم، جوان بودم و فکر می کنم خیلی کمکم کرد تا به عنوان فوتبالیست رشد کنم. در یوونتوس، مهمترین چیز این بود که بایستیم و تا آخرین لحظه مبارزه کنیم. حالا در بزرگترین باشگاه دنیا هستم و هنوز به عنوان یک انسان و مربی در حال رشد هستم.

مدعیان:

رئال مادرید همیشه در جمع مدعیان خواهد بود؛ اما نشان روی پیراهن شما چیزی را تضمین نخواهد کرد. باید سخت بجنگید، چون تورنمنتی طولانی و سخت است. می دانیم که اگر همیشه از ابتدا تا انتها بجنگیم می توانیم پیروز شویم - اینها ارزش های باشگاه هستند.

آیا خامس فردا شانس بازی خواهد داشت؟

او در لیست تیم قرار دارد و آماده بازی است. فردا می بینید که چه ترکیبی را به میدان می فرستم. نمی توانم از حالا ترکیب اصلی تیم را برای شما اعلام کنم.

آیا تیم دوباره با سیستم 3-3-4 بازی خواهد کرد؟

فردا می بینید. متأسفم، می دانم که 10 دقیقه منتظر مانده اید تا سؤال بپرسید و سپس من برای شما چنین پاسخ های کوتاهی می دهم.

1771