بایرن مونیخ 5 - 1 آرسنال؛ ره آورد ناخوشایند از سفر مونیخ

بایرن مونیخ 5 - 1 آرسنال؛ ره آورد ناخوشایند از سفر مونیخ

وبسایت رسمی برنامه نود - از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم های بایرن مونیخ و آرسنال در ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در یک بازی کاملا برتر موفق شد آرسنال را با نتیجه 4-1 شکست دهد و کارش را برای بازی برکشت راحت تر کند.

نیمه اول بازی با برتری بایرن مونیخ در جریان بازی همراه بود و این تیم روی اولین حرکت جدی به گل رسید. بعد از گل بازیکنان بایرن مونیخ بازی را به خوبی کنترل کردند تا اینکه در دقیقه 30 ماژیچ در صحنه ای مشکوک برای آرسنال اعلام پنالتی کرد. در این صحنه دروازه بایرن مونیخ باز شد. بعد از گل مساوی بایرن مونیخ تا پایان نیمه دو بار می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما ضربات سر هوملس و لواندوفسکی از کنار دروازه به بیرون رفتند. در آنسو بهترین موقعیت آرسنال نصیب اوزیل شد اما ضربه از درون محوطه را نویر به خوبی دفع کرد.

نیمه دوم برای آرسنال بد آغاز شد و کوشیلنی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شد. نیمه دوم برای بایرن مونیخ رویایی دنبال شد. بعد از آنکه روی یک ضد حمله موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند در ادامه دو گل دیگر به ثمر رساندند. در این فاصله واکنش های اوسپینا و تیرک دروازه مانع از زدن گل های دیگر بایرن مونیخ شد. دقیقه 68 شوت محکم ویدال را اوسپینا به کرنر فرستاد. در ادامه عکس العمل های به موقع و خوب اوسپینا روی شوت های روبن و کاستا مانع از سنگین تر شدن شکست آرسنال شد. دقایق پایانی بازی با جلو کشیدن بازیکنان آرسنال بایرن مونیخی ها روی ضد حملات موقعیت های خوبی به دست آوردند و توانستند روی یکی از آن ها گل پنجم را هم به ثمر برسانند.

شرح گل ها

آرین روبن (دقیقه 11): روبن در سمت راست صاحب توپ شد و با حرکتی عرضی خود را به پشت محوطه جریمه آرسنال رساند و با ضربه ای دقیق و زیبا به گوشه بالای دروازه، گل اول بازی را رقم زد.

دقیقه 30 (آلکسیس سانچز): ضربه پنالتی اعلام شده روی خطای لواندوفسکی را سانچز به سمت راست نویر زد اما دروازه بان بایرن مونیخ توپ را دفع کرد، در برگشت سانچز موفق شد از غفلت مدافعین بایرن مونیخ استفاده کند و گل مساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 53 (روبرت لواندوفسکی): سانتر دقیق لام از سمت راست را لواندوفسکی بالاتر از موستافی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه 56 (تیاگو آلکانتارا): پاس آلونسو به لواندوفسکی پشت محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید و او با پاس پشت پا تیاگو را با دروازه بان تک به تک کرد و هافبک اسپانیایی با ضربه ای دقیق گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دقیقه 63 (تیاگو آلکانتارا): روی سانتر ارسالی و پس از چند رفت و برگشت توپ داخل قوس محوطه جریمه به تیاگو رسید و ضربه او پس از برخورد به مدافعین آرسنال تغییر مسیر داد و وارد دروازه اوسپینا شد.

دقیقه 88 (توماس مولر): پس از اشتباه مدافعین آرسنال توپ به تیاگو رسید و او درون محوطه مولر را صاحب توپ کرد. مولر که به جای لواندوفسکی وارد میدان شده بود پس از سر توپ زدن با ضربه پای چپ دقیق گل پنجم را به ثمر رساند.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی

برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید

7899