گیگز: بیل قصد جدایی از رئال مادرید را ندارد

گیگز: بیل قصد جدایی از رئال مادرید را ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - رایان گیگز احتمال جدایی گرت بیل از رئال مادرید  و بازگشت وی به لیگ برتر در آینده نزدیک را کم می داند.

به گزارش وبسایت نود، بیل در سپتامبر 2013 با مبلغ 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست. اخیرا شایعاتی در مورد پیوستن بازیکن لوزی به یونایتد مطرح شده است. گیگز در این باره گفت:

بیل در رئال مادرید خوشحال به نظر می رسد. فکر نمی کنم که در حال حاضر بخواهد در تیم دیگری بازی کند. به عنوان یک هوادار می گویم که عالی است که به لیگ برتر برگردد. هواداران یونایتد دوست دارند او را در اولدترافورد ببینند. باشگاه های بزرگ و منچستر یونایتد مشتاق خریدنش هستند  اما حالا در رئال مادرید خوشحال است، تصور نمی کنم که قصد جدایی داشته باشد.

گیگز در مورد نقش مهم بیل برای صعود ولز به جام جهانی روسیه هم صحبت کرد:

بیل در تلاش است تا برای بازی مقابل ایرلند در بهترین شرایط خود باشد. او با بازی کردن و گلزنی برای رئال مادرید اماده خواهد شد. بیل بازیکن بسیار بزرگی برای ولز است و ایرلندی ها ترجیح می دهند که او در دوبلین بازی نکند. بیل بازیکنی است که همیشه می تواند تفاوت ایجاد کند. او همیشه همین کار را کرده و خواهد کرد.ایرلند شرایط خوبی دارد اما ولز باید با اعتماد به نفس بازی کند.

1140