لیپی: آلگری دلیلی برای ترک یوونتوس ندارد؛ دیبالا در تورین می ماند

لیپی: آلگری دلیلی برای ترک یوونتوس ندارد؛ دیبالا در تورین می ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین یوونتوس باور دارد ماسیمیلیانو آلگری در این تیم باقی خواهد ماند.

به گزارش وبسایت نود، مارچلو لیپی که در دو برهه هدایت یوونتوس را بر عهده داشت و با این تیم به افتخارات زیادی دست یافت در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده ماسیمیلیانو آلگری دلیلی برای ترک این تیم ندارد.

لیپی به نشریه گازتا دلو اسپورت گفته:

آیا آلگری هم مثل من در چین خسته می شود؟ خیر، مشکل من دوری از خانه بود. سه سال حضور در یک تیم لزوما منجر به خستگی و بی انگیزگی نمی شود. اگر آلگری کوچکترین احساسی مبنی بر اینکه باشگاه تمایلی به حفظ او ندارد داشت قطعا در تورین نمی ماند اما این مسئله فعلا در ذهن دو طرف وجود ندارد. آن ها در حال حاضر به فتح ششمین اسکودتو متوالی که آن ها را اسطوره می کند و همچنین فتح لیگ قهرمانان که ممکن است فکر می کنند.

لیپی در مورد تنشی که بین آلگری و بازیکنانی چون بونوچی، دیبالا و لیخشتاینر در هفته های اخیر پیش آمده گفته:

این مسائل مشکل محسوب نمی شوند. این ها نشانه هایی از شخصیت بازیکنانی هستند که می خواهند قهرمان شوند.  تنش در لحظاتی غیر قابل اجتناب است اما بازیکنان به آلگری احترام می گذارند و بابت رفتارشان عذرخواهی کردند که نشان می دهد می دانند اشتباه کردند.

لیپی که به یوونتوس توصیه کرده بود پل پوگبا را به فروش برساند در مورد آینده پائولو دیبالا گفته:

پوگبا بازیکن بزرگی است اما من هم چنین شرایطی را با بعضی از بازیکنان داشتم. به طور مثال مدیر باشگاه به من گفت باید زیدان را بفروشیم اما نگران نباشم چون پول بدست آمده را برای خرید بازیکنان خرج می کنیم. من در واکنش به این حرف شانه ای بالا انداختم اما باشگاه توانست بوفون، ندود و تورام را بخرد و ما فاتح دو اسکودتو شدیم و به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم.

بنظر من شرایط دیبالا متفاوت است. رابطه قوی بین این بازیکن و یوونتوس وجود دارد. باشگاه های بزرگی به دنبال جذب او هستند اما بنظرم داستان پوگبا تکرار نمی شود. دیبالا مرا به یاد عمر سیووری می اندازد. او همان بی رحمی، کلاس و توانایی در گرفتن تصمیمات درست در لحظات حساس را دارد. آن ها به هم شبیه هستند.

2031