اسکولز: منچستریونایتد نباید در تمدید قرارداد کریک شک کند

اسکولز: منچستریونایتد نباید در تمدید قرارداد کریک شک کند

وبسایت رسمی برنامه نود - پل اسکولز معتقد است منچستریونایتد باید به همبازی سابق وی، مایکل کریک، قرارداد جدیدی پیشنهاد بدهد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، درحالی که هنوز مذاکرات تمدید قرارداد مایکل کریک 35 ساله با منچستریونایتد شروع نشده است، پل اسکولز، هافبک اسطوره‌ای این تیم اعتقاد دارد این باشگاه نباید در تمدید قرارداد با وی شک کند. وی به Goal گفت:

قطعا او ارزش یک سال دیگر را دارد. او بازیکنی نیست که انرژی زیادی در طول بازی صرف کند و بیشتر از راه کنترل بازی روی آن اثر می‌گذارد. او به لحاظ جسمی آماده است اما مهم‌تر از آن، می‌داند که هر لحظه باید کجا باشد. جاگیری او فوق‌العاده است و تاثیر حضورش در تیم نیز در روند بدون شکست این فصل منچستریونایتد به وضوح دیده شده است. او اثر زیادی روی امثال پوگبا داشته و بهترین بازی‌های هررا و پوگبا در کنار او بوده است. هرچند در هفته‎های اخیر اندکی افت کرده است، بازهم معتقدم هنوز می‌تواند نقش مهمی در تیم داشته باشد. زمانی که من هنوز بازی می‌کردم، او کمک زیادی به من می‌کرد. وقتی او کنار من بود، می‌دانستم یک بازیکن قابل اعتماد در کنارم حضور دارد.

وی در مورد جانشن بلندمدت کریک گفت:

این موضوعیست که ذهن مورینیو را به خودش مشغول می‌کند. بازیکنانی که بتوانند جای وی را بگیرند در تیم‌های دیگر هستند اما باید دید او چه کسی با چه ویژگی‌هایی را در پست وی می‌خواهد

 گفتنی است شیاطین سرخ چهارشنبه شب از ساعت 20:30 در فرانسه میهمان سنت اتین خواهند بود.

1405