کلوپ: اخراج رانیری هم مثل برگزیت و انتخاب ترامپ عجیب بود

کلوپ: اخراج رانیری هم مثل برگزیت و انتخاب ترامپ عجیب بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آلمانی لیورپول به اخراج غیرمنتظره همتای ایتالیایی خود در لسترسیتی واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود پیش از بازی دوشنبه شب در خانه لسترسیتی ضمن ابراز تعجب از تصمیم سران این باشگاه برای برکناری کلودیو رانیری به شاگردانش هشدار داده که انتظار لستر متفاوتی را داشته باشند.

کلوپ به نقل از ایندیپندنت به خبرنگاران گفته:

چه می توانم بگویم؟ آیا از اینکه چنین اتفاقاتی رخ می دهد متعجب شدم؟ خیر. فقط در فوتبال چنین اتفاقات دیوانه کننده ای رخ نمی دهد. چند تصمیم عجیب را در یک سال اخیر شاهد بودیم. از برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) و ترامپ گرفته تا اخراج رانیری. نمی دانم چرا لسترسیتی چنین تصمیمی گرفت.

رانیری واقعا فردی خاص و مهربان است. او انسان شگفت انگیزی است. بهتر است به لستر بروید و از سران باشگاه در مورد این تصمیم شان سوال کنید. آیا اخراج رانیری شرایط بازی دوشنبه شب را تغییر می دهد؟ مطمئن نیستم. من از قبل به بازیکنانم گفته بودم که انتظار بهترین لستر را داشته باشند. شما واکنش بازیکنان پس از گلی که به سویا زدند را دیدید. بنظر می رسد اعتماد بنفس خود را بازیافتند. ما باید بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

اینکه لسترسیتی انگیزه فصل گذشته را نداشت به بازیکنان ربط دارد. به یاد دارم در سال 2011 با دورتموند قهرمان شدیم و فصل بعد شروع خوبی نداشتیم. مطمئنم رانیری نسبت به فصل پیش تغییر نکرده است. او تجربه زیادی دارد. او فصل پیش یک برنامه تاکتیکی مناسب برای تیمش پیدا کرد اما نمی توانم بگویم چرا این فصل نتیجه نگرفتند.

2031