بایرن مونیخ 8 -0 هامبورگ؛ جشنواره گل باواریایی ها در شب هزارمین تجربه مربیگری آنچلوتی

بایرن مونیخ 8 -0 هامبورگ؛ جشنواره گل باواریایی ها در شب هزارمین تجربه مربیگری آنچلوتی

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در شبی که آنچلوتی برای هزارمین بار روی نیمکت مربیگری نشست با 8 گل مقابل هامبورگ جشنواره گل به راه انداخت.

به گزارش وبسایت نود، تیم های بایرن مونیخ و هامبورگ از هفته بیست و دوم بوندس لیگا در ساعت 18 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 17: بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا روی حرکت خوب مولر و ضربه دقیق ویدال به گل نخست خود دست یافت.

دقیقه 24: تیم میزبان به حملاتش ادامه داد و به خاطر خطای مدافع هامبورگ روی مولر صاحب یک ضربه پنالتی شد که لواندوفسکی توانست آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه 42: رنه آدلر توانست شوت داگلاس کاستا را مهار کند اما توپ در برگشت به ستاره لهستانی بایرن رسید و این بازیکن دروازه حریف را برای بار سوم باز کرد تا خیال آنچلوتی از پیروزی در همین نیمه راحت شود.

دقیقه 54: لواندوفسکی با پاس زیبای روبن در موقعیت خوبی قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی که در کنج دروازه قرار گرفت توانست هت تریک خود را کامل کند.

دقیقه 56: بایرن دست از حمله نکشید و تنها دو دقیقه بعد توسط آلابا که روی پاس مولر با دروازه خالی مواجه شد به گل پنجم خود دست یافت.

دقیقه 65: کومان که در نیمه دوم به بازی آمد روی پاس هوملس در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل ششم بایرن را بثمر رساند.

دقیقه 69: وینگر فرانسوی بایرن تنها 4 دقیقه بعد روی سردرگمی مدافعان هامبورگ صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی گل دوم خودش را وارد دروازه آدلر کرد.

دقیقه 87: این پایان کار نبود و روبن بازی خوب خودش را با استپ سانتر ارسالی کاستا و عبور از مدافع حریف و یک ضربه دقیق که در کنج دروازه قرار گرفت تکمیل کرد.

شاگردان آنچلوتی با این نتیجه 53 امتیازی شدند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند و فاصله 5 امتیازی با لایپزیگ را حفظ کنند.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031