پیش بازی اینتر - رم؛ جدال آماده ترین ها در سن سیرو

پیش بازی اینتر - رم؛ جدال آماده ترین ها در سن سیرو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم آماده اینتر و رم که برای کسب سهمیه اروپایی رقابت می کنند فردا شب در حساس ترین بازی هفته سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اینتر و آ اس رم از هفته بیست و ششم سری آ در ساعت 23:15 روز یکشنبه در ورزشگاه سن سیرو به مصاف یکدیگر می روند.

رم در حالی پای به این بازی می گذارد که پنج شنبه شب در خانه مغلوب ویارئال شد اما این نتیجه اهمیتی نداشت چون شاگردان اسپالتی با توجه به پیروزی 0-4 در بازی رفت به راحتی به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کردند. رم پس از بازی فردا شب باید در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا با لاتزیو رقیب همشهری خود  دیدار کند و برای همین اسپالتی باید ترکیب خود را در این برهه به نوعی مدیریت کند که رم بتواند در هر دو بازی حساس این هفته خود نتیجه بگیرد. رم که هفت امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد بنظر می رسد یک بار دیگر باید به رده دومی قناعت کند. با این وجود جالوروسی از اهمیت بازی با اینتر آماده آگاه است چون قرار گرفتن در رده سوم به معنای حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان است.

اینتر که پس از آمدن استفانو پیولی نتایج درخشانی گرفته در کورس کسب سهمیه لیگ اروپا قرار دارد و هنوز به قرار گرفتن در رده سوم امید دارد. هر دو تیم فرم خوبی دارند و در 4 بازی از 5 بازی اخیر خود در سری آ به پیروزی دست یافتند. رم در سه بازی اخیر خود پیروز شده و اینتر شکست مقابل یوونتوس را با کسب دو پیروزی پیاپی فراموش کرده است. نراتزوری آمار خوبی در این فصل در سین سیرو دارد در حالی که رم در بازی های خارج از خانه به مشکل خورده است. جالوروسی در 5 بازی از 13 بازی خارج از خانه اخیر خود شکست خورده و این مسئله ای است که اینتر می خواهد از آن استفاده کند تا فاصله اش با ناپولی رده سومی کاهش یابد.

ترکیب احتمالی

آخرین اخبار دو تیم

پیولی در این بازی بار دیگر کوندوگبیا و ایکاردی را پس از پشت سر گذاشتن محرومیت شان در اختیار دارد اما میراندا را به همین دلیل در اختیار نخواهد داشت. پیولی همچنین بروزوویچ را هم که هنوز مصدوم است در اختیار نخواهد داشت.

رودیگر شانس بیشتری نسبت به ژسوس برای قرار رفتن در خط دفاعی رم دارد اما اگر مانولاس به این بازی نرسد ممکن است هر دو در ترکیب تیم قرار بگیرند.

آمار و ارقام دو تیم

اینتر در 8 بازی اخیر خانگی خود پیروز شده است.

رم در 7 بازی از 8 بازی اخیر خود در سری آ پیروز شده است.

اینتر در 8 بازی اخیر خانگی خود در سری آ حداقل 2 گل بثمر رسانده است.

اینتر در 5 بازی از 7 بازی اخیر خانگی خود در سری آ کلین شیت کرده است.

اینتر در 3 بازی اخیر خانگی خود مقابل رم در تمامی رقابت ها پیروز شده است.

اینتر با 71 پیروزی بیشتر از هر تیم دیگری در سری آ مقابل رم پیروز شده است.

اینتر در 9 بازی از 10 بازی اخیر خود در سری آ پیروز شده که در کنار یوونتوس بهترین آمار در لیگ است.

پیشبینی Who Scored از نتیجه بازی: اینتر 1 - 1 آ اس رم

2031