ماتا: دوست دارم زمان بیشتری در اولدترافورد بمانم

ماتا: دوست دارم زمان بیشتری در اولدترافورد بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه قرارداد خوان ماتا تا پایان فصل 2017/18 اعتبار دارد، این بازیکن از علاقه اش برای تمدید قرارداد صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، هافبک خلاق و اسپانیایی منچستر یونایتد که سال 2014 از چلسی به منچستر یونایتد منتقل شد تا به حال بیش از 100 بار با لباس شیاطین سرخ به میدان رفته است و موفق شده است به همراه این تیم در رقابت های FA cup و Community Shield به مقام قهرمانی برسد. در حالیکه این بازیکن در زمان مربیگری مورینیو، چلسی را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد آینده نا معلومی در اولدترافورد و تحت نظر مورینیو دارد با این حال وی از در مصاحبه با Mirror از علاقه اش برای تمدید قرارداد با شیاطین سرخ صحبت کرد:

هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده است اما دوست دارم بیشتر در اینجا بمانم. از اینکه در منچستر یونایتد هستم خوشحالم، از وقتی به اینجا آمده ام دوبار به مقام قهرمانی رسیده ام، با این حال این فرصت را داریم که بار دیگر به مقام قهرمانی برسیم. هواداران منچستر یونایتد فوق العاده هستند و حتی در زمانی که روز بدی را پشت سر می گذارید نیز به گرمی شما را تشویق می کنند، تصور می کنم اگر در آینده به قهرمانی لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا دست یابیم جشن گرفتن به همراه آن ها خارق العاده خواهد بود.

در صورتیکه منچستر یونایتد موفق شود در فینال جام اتحادیه، روز چهارشنبه ساوتهمپتون را شکست بدهد، ماتا می تواند جامی دیگر را به افتخاراتش اضافه کند.

1899