نویل: اگر شاو نتواند در منچستریونایتد موفق شود، خودش مقصر است

نویل: اگر شاو نتواند در منچستریونایتد موفق شود، خودش مقصر است

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره سابق شیاطین سرخ از لوک شاو خواسته تا با الگو گرفتن از مارکوس رشفورد و هنریک مخیتاریان، اعتماد ژوزه مورینیو را جلب کند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، لوک شاو که پس از مصدومیت وحشتناکش در فصل گذشته، این فصل به ترکیب منچستریونایتد برگشته بود، نتوانسته اعتماد ژوزه مورینیو را جلب کند و اکثر بازی‌ها حتی در لیست تیمش نیز قرار نمی‌گیرد. فیل نویل در این زمینه به تایمز گفت:

 اگر شاو نتواند خود را به عنوان بازیکن منچستریونایتد تثبیت کند، مثل جرم خواهد بود! فرصت خوبی برای او فراهم است. یونایتد دفاع چپ مطمئنی ندارد ولی متاسفانه شاو از این فرصت استفاده نکرده است. شما باید به خوبی تمرین کنید و در سطحی که مربی می‎خواهد باشید. قطعا لوک سطح مورد نظر مربی را به دست نیاورده است. ژوزه از لوک تعریف کرده و معتقد است او توانایی این کار را دارد. لوک در مسیری قرار دارد که مخیتاریان در آن بود. ژوزه به او هم اعتماد نداشت و از او در بازی‌های مهم استفاده نمی‌کرد.

گفتنی است لوک شاو در این فصل، تنها 14 بار در این فصل برای منچستریونایتد به میدان رفته است که عمدتا در بازی‌هایی جز لیگ برتر بوده است.

1405