عقب نشینی شرکت آندر آمور از امضای قرارداد با رئال مادرید؛ راه برای آدیداس هموار شد

عقب نشینی شرکت آندر آمور از امضای قرارداد با رئال مادرید؛ راه برای آدیداس هموار شد

وبسایت رسمی برنامه نود - شرکت تولید کننده لباس ورزشی آمریکایی طبق گزارش ها از پیشنهاد خود برای قبول اسپانسرینگ پیراهن های رئال مادرید عقب کشیده و به این ترتیب راه را برای شرکت آدیداس هموار کرده تا قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا برساند. 

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، لوس بلانکوس از این شرکت آمریکایی برای تولید سالانه لباس های رسمی خود 150 میلیون یورو در سال درخواست کرده بود، اما این درخواست سنگین باعث شد تا آنها از ارائه پیشنهاد بالقوه عقب نشینی کنند.

با اینحال، رئال مادرید علیرغم رابطه ای طولانی مدت با شرکت تولید کننده لباس آلمانی که از سال 1980 تاکنون در جریان بوده، از قرارداد کنونی خود با آدیداس ناراضی است، بخصوص که آنها با رقبای رئال مادرید مثل منچستر یونایتد در حال حاضر قرارداد سالانه 95 میلیون یورویی امضا کرده اند که این مبلغ حتی از دو برابر دریافتی رئال مادرید نیز بیشتر است. قرارداد کنونی رئال مادرید با آدیداس سالانه 40 میلیون یورو به اضافه مشوق ها برای این تیم سود دارد، قراردادی که در سال 2012 امضا شده و حالا مادریدی ها معتقدند که این قرارداد باید به روز شود چرا که در این مدت آنها دو قهرمانی اروپا نیز به کارنامه خود اضافه کرده اند.

1771