لاتزیو 2-0 آ اس رم؛ نیمی از راه صعود به فینال برای آبی های شهر رم طی شد

لاتزیو 2-0 آ اس رم؛ نیمی از راه صعود به فینال برای آبی های شهر رم طی شد

وبسایت رسمی برنامه نود - لاتزیو با برتری مقابل آ اس رم شانس خوبی برای صعود به فینال کوپا ایتالیا دارد.

به گزارش وبسایت نود، لاتزیو در دیدار رفت از نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، مقابل رقیب همشهری به یک برد ارزشمند دست یافت تا اکنون از شانس بسیار خوبی برای صعود به فینال کوپا ایتالیا برخوردار باشد.

چهارشنبه شب در بازی دوم از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، آ اس رم و لاتزیو در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند. دو تیم با این ترکیب وارد زمین مسابقه شدند:

لاتزیو

استراکوشا، باستوس، دی فری، والاس، باستا، پارولو، بیلیا، میلینکوویچ، لوکاکو، فلیپه اندرسون، ایموبیله

آ اس رم

آلیسون، مانولاس، فازیو، رودیگر، پرز، پاردس، اشتروتمن، امرسون، صلاح، ناینگولان، ژکو

رم در حالی پای به این مسابقه گذاشته بود که بعد از کسب نتایج خوب در لیگ اروپا و سری آ ایتالیا، امیدوار بود در نیمه نهایی جام حذفی هم یک نتیجه خوب به دست آورد تا بتواند راه صعودش را برای فینال هموار سازد. اما یاران اسپالتی در این بازی، مغلوب رقیب همشهری خود شدند که انگیزه زیادی برای شکست جالوروسی از خود نشان دادند.

رم بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقیقه دوم بازی، ژکو می توانست دروازه حریف را باز کند که این اتفاق رخ نداد و ضربه پای چپ او درون دروازه نرفت. در ادامه بازی، رم باز هم به فرصت رسید که فازیو این بار در گل کردن توپ ناکام ماند. پس از آن که لاتزیو از فشار ابتدایی رم رهایی پیدا کرد، بازی را در دست گرفت و با یک ضربه سر، دروازه رم را تهدید کرد که الیسون به خوبی روی توپ حریف واکنش نشان داد.

اما لاتزیو مزد برتری نسبی خود را در دقایق 20 تا 30 گرفت و به گل رسید تا از حریف یک بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه 29: نفوذ عالی فلیپه اندرسون به درون محوطه جریمه حریف با پاس خوب او به بیرون همراه شد، میلینکوویچ ساویچ، زودتر از دو مدافع رم به توپ ضربه زد و دروازه الیسون باز شد. 1-0.

بعد از این گل رم در پی جبران برآمد و ژکو دو بار به فرصت گلزنی رسید، اما یک با ضربه سر و یک بار هم ضربه پای چپ او به بیرون از دروازه رفت و رم یک بر صفر بازنده به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم، اما باز هم لاتزیو تیم برتر میدان بود، دو شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، دروازه الیسون را تهدید کرد ولی به گل تبدیل نشد. در ادامه رم توانست روی یک حرکت در عمق، توپ خوبی را برای صلاح فراهم کند ولی ضربه پای چپ این بازیکن مصری به تیر دروازه برخورد کرد.

پس از این گل، باز هم لاتزیو فشار آورد تا به داشته هایش اضافه کند، دقیقه 68 ایموبیله موفق شد دروازه رم را برای بار دوم باز کند که این گل آفساید اعلام شد. اما او ده دقیقه بعد زهرش را ریخت.

دقیقه 78: حرکت خوب کیتا از سمت چپ با پاس او در دهانه دروازه برای ایموبیله همراه شد و او هم کار آسانی برای باز کردن دروازه خالی رم داشت. 2-0.

در نهایت هر دو تیم فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشتند ولی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با دو گل به سود لاتزیو پایان یابد. به این ترتیب لاتزیو در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به یک برد ارزشمند دست یافت. بازی برگشت دو تیم، تقریباً یک ماه دیگر در همین ورزشگاه، روز 5 آپریل انجام خواهد شد تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال جام حذفی مشخص شود.

دانلود خلاصه بازی لاتزیو 2-0 آ اس رم

1878