ونگر: علاقه ای به هدایت بارسلونا ندارم؛ اولویت من همیشه آرسنال است

ونگر: علاقه ای به هدایت بارسلونا ندارم؛ اولویت من همیشه آرسنال است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آرسنال تاکید کرده اولویتش ماندن در این باشگاه است و تمایلی به قبول هدایت بارسلونا ندارد.

به گزارش وبسایت نود، آرسن ونگر در نشست خبری امروز خود در واکنش به جدایی لوئیز انریکه از بارسلونا در پایان فصل و شایعاتی که مبنی بر احتمال پیوستن او به این تیم منتشر شده عنوان کرد اولویتش همانند گذشته ماندن در آرسنال است.

ونگر به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

اولویت من همیشه ماندن در آرسنال بوده و این موضوع تغییر نکرده است. من به مربیگری دیگر باشگاه ها و شغل دیگر مربیان چشم ندارم. تنها به دنبال بالا بردن سطح بازی تیم خودم و پیشرفت کردن هستم. مربیان لایق همیشه سعی می کنند بهتر شوند و خودشان را بازسازی کنند. در 20 سال گذشته در آرسنال بودم و در این مدت بارها فرصت جدایی پیش آمده است. نیازی به قانع کردن شما برای اینکه همیشه اولویتم ماندن در آرسنال بوده ندارم اما آنقدر واقع بین هستم که بهترین تصمیم را برای آرسنال و خودم بگیرم. البته باشگاه هم می تواند تصمیم خودش را بگیرد و من به آن احترام می گذارم.

ونگر همچنین درباره گزارش رسانه ها مبنی بر رد پیشنهاد دستمزد سالیانه 30 میلیون پوندی چینی ها از سوی او گفته:

این نشست خبری درباره بازی با لیورپول است و ربطی به آینده من و اینکه چه پیشنهادهایی داشتم و چه پیشنهادهایی را رد کردم ندارد.

2031