ژیرو: امیدوارم ونگر در آرسنال بماند

ژیرو: امیدوارم ونگر در آرسنال بماند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره فرانسوی آرسنال ابراز امیدواری کرده آرسن ونگر در این تیم باقی بماند.

به گزارش وبسایت نود، اولیویه ژیرو که در این فصل موفق شده 11 گل بثمر برساند در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده باوجود شایعات بسیار امیدوار است آرسن ونگر در آرسنال بماند چون به اعتقادش این تیم فاصله چندانی با قهرمانی در لیگ جزیره ندارد.

ژیرو به رادیو RMC فرانسه گفته:

ونگر باشگاه را به اینجا رسانده و به یکی از بهترین باشگاه های اروپا تبدیل کرده است. بازیکنان کاملا از او حمایت می کنند. با اینکه اخیرا گل های زیادی دریافت کردیم اما فصل بسیار آبرومندانه ای داشتیم و گل های زیادی زدیم. البته ما آرسنال هستیم و نباید به این قانع باشیم. من فرد جاه طلبی هستم و دوست دارم پیشرفت کنم و موفق شوم. برای هواداران مان متاسف هستیم چون بنظر می رسد کورس قهرمانی تمام شده اما هنوز امید داریم.

در هر صورت اگر این فصل قهرمان نشویم امیدوارم فصل آینده به قهرمانی برسیم. من فردی هستم که زود تسلیم نمی شود و باورش را از دست نمی دهد و با تمام اتفاقات به آینده خوشبین هستم. مثل همبازیانم امیدوارم ونگر در آرسنال بماند چون باور دارم فاصله زیادی با قهرمانی در انگلیس نداریم. البته که باور دارم ونگر در آرسنال می ماند اما این مسئله نقشی در تمدید قراردادم ایفا نکرد.

2031