مانچینی: می خواهم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم

مانچینی: می خواهم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سابق اینتر و منچسترسیتی تائید کرد که علاقه زیادی برای سرمربیگری در تیم ملی ایتالیا و کار با جوانان با استعداد دارد.

به گزارش وبسایت نود، مانچینی دو هفته مانده به شروع این فصل از اینتر جدا شد و حالا بدون تیم مانده است. به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی طی مصاحبه ای با Corriere dello sport، در مورد علاقه اش برای مربیگری در تیم ملی ایتالیا گفت:

به دلایل متعدد، علاقه بسیار زیادی به سرمربیگری در تیم ملی کشورم دارم. استعداد های بسیار زیادی در ایتالیا وجود دارند و فکر می کنم که بعد از چند سال شاهد ایتالیایی قدرتمند خواهیم بود. دومنیکو براردی خیلی خوب و قوی است، البته برنادسکی، کیه‌زا، دوناروما، لوکاتلی و گالیاردینی از اینتر هم بسیار عالی هستند.

مانچینی در مورد مشکلات بالوتلی و حاشیه هایی که به تازگی برای وی به وجود آمده است نیز گفت:

ماریو را خوب می شناسم. او اولین بازیش در سری‌آ را زیر نظر من انجام داد و سپس او را با خود به منچسترسیتی بردم. او پسر بسیار خوبی است و قلبی از طلا دارد و وقتی که اولین بازی اش را انجام داد، کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در منچسترسیتی خوب کار کرد. گل های زیادی به ثمر رساند و تقریبا همه چیز را با او بردیم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد و این بسیار نا امید کننده است. او می توانست دورانی باشکوه داشته باشد و بازیکنی بزرگ باشد، اما همه این ها را با خطر نابودی مواجه کرده است.

ماریو هم سن پسر بزرگ من است، به همین علت با وی زیاد صحبت می کردم و امیدوار بودم که درک کند. شاید او بفهمد ولی اکنون جوان است و به هر علت، اشتباهاتی می کند. فوتبال مانند زندگی است. چون در این ورزش شما تمام چیزهایی که در زندگی روزمره خود وجود دارند را در اختیار دارید. باید با ادب باشید، زیرا مدام با بازیکنان حریف و هم تیمی های خود در ارتباط هستید. قوانینی وضع شده اند که باید مورد احترام قرار گیرند. شما باید در شرایط سخت، قوی و استوار باشید. با وجود همه این موارد، شما باید خلاقیت داشته باشید تا خود را به همه معرفی و اثبات کنید. هر کسی که شانس فوتبال بازی کردن داشته باشد، فقط باید یک کار را انجام دهد و آن هم لذت بردن از آن است.

روبرتو مانچینی و ماریو بالوتلی در زمان حضور در منچسترسیتی سابقه درگیری فیزیکی و گلاویز شدن در تمرینات این تیم را هم دارند.

4416