میلان 3-1 کیه‌وو؛ پیروزی روسونری در شب عجیب باکا

میلان 3-1 کیه‌وو؛ پیروزی روسونری در شب عجیب باکا

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین بازی امروز سری آ ایتالیا، میلان موفق شد مقابل کیه‌وو پیروز شود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، از ساعت 23:15 میلان در سن‌سیرو به مصاف کیه‌وو رفته بود که درنهایت، در شبی که باکا می‌توانست به تنهایی 5-6 گل به ثمر برساند، با نتیجه 3-1 مقابل حریفش پیروز شد.

ترکیب میلان:

دوناروما، وانگیونی، دی شیلیو، زاپاتا، رومانیولی، لوکاتلی، سوسا، برتولاچی، سوسو، دلوفئو، باکا

دقایق حساس بازی:

دقیقه15: کیه‌وو برخلاف انتظارات بازی را بهتر آغاز کرده و کنترل جریان بازی را در اختیار دارد. روی موقعیتی که گاکبه داشت این تیم می‌توانست به گل هم برسد اما ضربه وی راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه20: ضربه والتر بیرسا از فاصله دور به سمت دروازه نواخته شد اما بازهم مثمر ثمر نبود.

دقیقه24: گل اول برای میلان و توسط باکا! برخلاف روند بازی میلان توانست روی یک ضدحمله گلزنی کند. پاس دلوفئو به باکا رسید تا وی با حرکت درعرض و شوتی محکم، گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه26: موقعیتی طلایی برای بیرسا روی سانتر گاکپه ایجاد شد اما او نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند.

دقیقه37: روی پاس دلوفئو، باکا موقعیتی خوب پیدا کرد اما ضربه ضعیف وی باعث شد مدافع حریف توپ را از روی خط بازگرداند.

دقیقه42: گل تساوی کیه‌وو توسط دی‌گوزمن! خطای دی‌شیلیو روی بازیکن حریف باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بازیکن هلندی کیه‌وو هم در کمال خونسردی این پنالتی را وارد دروازه دوناروما کرد.

دقیقه45+3: پنالتی از دست رفته برای میلان توسط باکا! خطای هند مدافع کیه‌وو باعث شد داور برای میلان ضربه پنالتی اعلام کند. شوت باکا اما با اختلاف خیلی زیادی به بالای دروازه زده شد.

دقیقه53: روی سانتر دی گوزمن و ضربه سر میگورینی، بازیکنان کیه‌وو موقعیت مناسبی پیدا کردند اما نتوانستند از آن بهره ببرند.

دقیقه58: باکا پس از گرفتن توپ و جا گذاشتن 3 مدافع حریف، فرصت خوبی کسب کرد اما شوتش به بالای دروازه زده شد.

دقیقه70: شب عجیب باکا ادامه دارد! گل دوم باکا و میلان به ثمر رسید. روی ضربه کرنر، رومانیولی روی توپ اثر گذاشت و مهاجم کلمبیایی از فاصله نزدیک حساب کار را 2-1 کرد.

دقیقه79: در فاصله 5 دقیقه پس از گل دومش، باکا 2 فرصت مناسب گلزنی دیگر را از دست داده است! این بازیکن به راحتی می‌توانست در این بازی 5-6 گل به ثمر برساند. بالاخره در دقیقه79، وی جای خود را به کوچکا داد.

دقیقه83: پنالتی و گل سوم برای میلان! با زمین خوردن اوکمپوس تعویضی، داور به نقطه پنالتی برای میلان اشاره کرد. هرچند تصاویر آهسته از اشتباه بودن این تصمیم حاکی هستند، اما لاپادولا با ضربه‌ای دقیق، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه85: احتمالا این کاندید ضعیف ترین ضربه سال خواهد بود. کاکیاتوره از درون محوطه شش قدم توپ را تیرک افقی دروازه کوبید تا نتواند تیمش را به بازی برگرداند.

درنهایت این بازی با حساب 3-1 به سود میلان به پایان رسید.

1405