مورینیو: بازی خوبی بود/ روستوف تجربه بازی های بزرگ را دارد

مورینیو: بازی خوبی بود/ روستوف تجربه بازی های بزرگ را دارد

سرمربی منچستریونایتد معتقد است تیمش در بازی با روستوف نتیجه خوبی کسب کرده است.

به گزارش کاپ، ژوزه مورینیو بعد از تساوی تیمش مقابل روستوف در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی یورولیگ گفت: با توجه به شرایط عملکرد خیلی خوبی داشتیم. بهتر بازی کردن و بهتر پاسکاری کردن امکان نداشت. یک اشتباه دفاعی داشتیم، حالا نتیجه طوری است که در بازی برگشت اوضاع برای ما بهتر است. مصدومیتی هم نداریم، به نظرم برای ما نتیجه مثبتی بود. یا باید ببریم و یا باید مساوی بدون گل کسب کنیم تا به دور بعد صعود کنیم، در کل به نظرم نتیجه بد نبود.

می دانستیم آن ها سعی ندارند بازی کنند، فقط سعی دارند توپ را جلو ببرند و اجازه ندهند به مهاجمان ما برسد، با این روش برای ما بهترین کار این بود که با 3 مدافع بازی کنیم. 3 مدافع میانی ما بازی خیلی خوبی ارائه دادند. هافبک ها و مهاجمان هم برای گل دوم تلاش زیادی کردند.

در کل به نظرم همه چیز عالی بود. از زمانی که آمدیم مردم برخورد خوبی با ما داشتند، همان طور که باید، از تیم خودشان حمایت کردند. هواداران ما هم خوب کار کردند و در زمین هم بازیکنان خیلی سخت برای تیمشان جنگیدند. امیدوارم هواداران روستوف که در بازی برگشت به یونایتد می آیند هم همین طور عمل کنند و همه چیز درباره این دو بازی نمونه و الگو باشد.

گل بیرون از خانه همیشه اهمیت دارد. یک – یک مطمئنا از تساوی بدون گل بهتر است. اما هنوز هرچیز ممکن است، روستوف هم تجربه بازی های بزرگ را دارد. با حریفان بزرگ و در استادیوم های بزرگ هم کار کرده است. فکر نمی کنم بازی کردن در اولدترافورد مقابل ما هم برای آن ها مشکلی اساسی باشد. آن ها یکشنبه مقابل ترک گروژنی بازی می کنند، ما دوشنبه مقابل چلسی، آن ها می دانند که وقت بیشتری از ما دارند. سخت است، اما یک قدام تا دور بعدی فاصله داریم. با حمایت هواداران در اولدترافورد مطمئنا صعود می کنیم.