مورینیو: نمی توانیم با تیم ذخیره هایمان مقابل چلسی بازی کنیم

مورینیو: نمی توانیم با تیم ذخیره هایمان مقابل چلسی بازی کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد دوشنبه شب بازی سختی در مقابل چلسی در استمفوردبریج دارد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد که پنج شنبه شب بازی سنگینی را در لیگ اروپا داشت، پیش از بازی برگشت در لیگ اروپا، دوشنبه شب باید در استمفوردبریج در جام حذفی به مصاف چلسی برود و مورینیو قصد ندارد تیمی ضعیف را در این بازی به زمین بفرستد. اگرچه یونایتد باید کمتر از 72 ساعت بعد از بازی با چلسی، مقابل روستوف بازی کند ولی مورینیو برای جام حذفی اهمیت بالایی قائل است:

دوشنبه با تیم نیکی بات (سرمربی رزروهای یونایتد) به میدان نمی رویم. نمی توانیم با تیم نیکی بات به زمین برویم، منچستریونایتد باشگاه بسیار بزرگی است، شیاطین سرخ قهرمان فصل گذشته جام حذفی هستند. تقصیر چلسی نیست که ما دوشنبه بازی داریم و پنج شنبه باید به میدان برویم. اما در هر صورت چون پنج شنبه هم بازی داریم، باید تغییراتی در ترکیب تیم اعمال کنم، ولی قرار نیست با تیم نیکی بات به زمین برویم.

مورینیو همچنین درباره شانس های تیمش برای حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ گفت:

می خواهیم هر دو راه را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز نگاه داریم. در لیگ اروپا اگر بتوانیم به مرحله بعد برسیم، آن وقت در جمع هشت تیم برتر هستیم و این احساس را دارید که یک گام نزدیک تر شده اید. اما در عین حال، می خواهیم در لیگ برتر هم پیش برویم و تا اواخر فصل این راه را هم باز نگاه داریم.

1878