پیکان صفر - پدیده 2 ؛ هت تریک مهاجری برای فرار از منطقه خطر

پیکان صفر - پدیده 2 ؛ هت تریک مهاجری برای فرار از منطقه خطر

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال پدیده با شکست پیکان به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که به میزبانی پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد، پدیده در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود و فرصت های بیشتری برای گلزنی داشت، اما کم دقتی مهاجمان تیم مشهدی و در یکی دو صحنه بدشانسی مانع از پیروزی پرگل شاگردان مهاجری و شکست سنگین خودروسازان شد. 

پیکان تهران

رحمان احمدی؛ مهدی شیری؛ سیاوش یزدانی؛ سیامک نعمتی؛ ماهان رحمانی (61- شهریار مقانلو)؛ سیدمهران موسوی؛ آرمان قاسمی (73- فراز امامعلی)؛ ابوالفضل ابراهیمی؛ علی حمودی (80- امیر روستایی)؛ سجاد آشوری؛ گادوین منشا

سرمربی: مجید جلالی

پدیده مشهد

مجتبی روشنگر؛ بارازدات هارویان؛ محمدرضا ناصحی؛ محسن یوسفی (75- علی احمدی)؛ ابوالحسن جعفری؛ میلاد کمندانی؛ معین عباسیان؛ اکبر ایمانی؛ حسین مهربان (54- کریم احمدی)؛ محمدعلی فرامرزی؛ دریسا آسوبایا (79- حسین زامهران)

سرمربی: رضا مهاجری

شرح بازی

دقیقه 4: رحمان احمدی با یک واکنش خوب مانع از گلزنی دریسا آسوبایا مهاجم پدیده شد.

دقیقه 20: حسین مهربان روی یک ضربه کرنر با یک ضربه سر قصد باز کردن دروازه پیکان را داشت اما رحمان احمدی به راحتی توپ را در اختیار گرفت. 

گل اول پدیده مشهد توسط دریسا آسوبایا

دقیقه 24:حرکت بازیکنان تیم پدیده مشهد به سمت دروازه پیکان بازیکنان این تیم را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد و در ادامه دریسا آسوبایا پاس ارسالی معین عباسیان به تیرک اول را با یک ضربه بغل پا به گل اول پدیده تبدیل کرد.

دقیقه 28: سجاد آشوری شوت بسیار خطرناکی را روانه دروازه پدیده کرد اما توپ با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: پیکان صاحب یک ضربه آزاد شد که سجاد آشوری این ضربه را به خوبی زد و دروازه پدیده را تهدید کرد اما روشنگر سنگربان تیم پدیده با یک واکنش خوب توپ را راهی کرنر کرد. 

دقیقه 48: دریسا زننده تک گل پدیده این بار در نقش سازنده ظاهر شد و پاس خوبی را برای محسن یوسفی ارسال کرد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب احمدی همراه شد تا توپ پس از برخورد به تیرک دروازه راهی کرنر شود. پیکانی ها در این صحنه بسیار خوش شانس بودند که گل دوم را از پدیده دریافت نکردند. 

دقیقه 50: سجاد آشوری بازیکن پیکان در عرض محوطه جریمه پدیده پا به توپ حرکت کرد و در ادامه شوت محکمی به سمت دروازه مجتبی روشنگر زد که این توپ از بالای دروازه راهی اوت شد. 

گل دوم پدیده مشهد توسط محسن یوسفی

دقیقه 56:حسین جعفری پاس خوبی را در محوطه جریمه برای محسن یوسفی ارسال کرد تا این بازیکن که در موقعیت قبلی نتوانست دروازه پیکان را باز کند، این بار توپ را به دور از دستان رحمان احمدی وارد دروازه پیکان کرده و اختلاف را به دو گل برساند. 

دقیقه 66: یوسفی به عنوان مرد اول حملات پدیده در این دقایق، روی کار ترکیبی با دریسا آسوبایا در موقعیت خوبی برای تهدید دروازه پیکان قرار گرفت اما ضربه او با فاصله اندکی از کنار دروازه میزبان به خارج رفت. 

دقیقه 68: مهدی شیری پس از آنکه صاحب توپ شد، ارسال بلندی روی دروازه پدیده انجام داد اما روشنگر با خروج به موقع توپ را در اختیار گرفت. 

دقیقه 77: دریسا در این صحنه یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او هم به شکل خطرناکی از کنار دروازه رحمان احمدی به خارج رفت.

دقیقه 82: مجتبی روشنگر روی شوت بسیار محکم شهریار مقانلو واکنش بسیار خوبی نشان داد تا مانع از باز شدن دروازه تیمش شود. این توپ راهی کرنر شد.

پایان بازی 

پیکان تهران صفر - پدیده مشهد 2

2081