امیدواری مسئولان دورتموند به حفظ اوبامیانگ

امیدواری مسئولان دورتموند به حفظ اوبامیانگ

وبسایت رسمی برنامه نود - پیر امریک اوبامیانگ در بهترین روزهای فوتبالش به سر می برد.

به گزارش وبسایت نود، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم 27 ساله دورتموند در فصلی جاری توانسته همانند چند فصل گذشته در گلزنی موفق عمل کند. او هم اکنون آقای گل بوندس لیگا محسوب می شود و هفته گذشته با هت تریک مقابل بنفیکا به تیمش برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

در ماه های اخیر صحبت های فراوانی درباره جدایی اوبامیانگ از دورتموند در تابستان مطرح شده و مسئولان باشگاه هم به صورت رسمی اعلام کرده اند در صورتی که پیشنهادی 80 میلیون یورویی به دست آن ها برسد با جدایی اوبامیانگ موافقت خواهند کرد. هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل باشگاه دورتموند در مصاحبه با Fussball Bild اظهار امیدواری کرد که اوبامیانگ به فوتبالش در این باشگاه ادامه دهد:

اگر اوبا بخواهد از ما جدا شود باید در صلح و آرامش مذاکرات زیادی انجام دهیم و به توافق برسیم. او اکنون حس می کند که تیم دوباره در حال شکوفا شدن و بزرگ شدن است. من می بینم که او با بازیکنانی نظیر رویس، دمبله و پولیشیچ به چه درک بالایی از هم رسیده اند. من در این لحظه درباره جدایی او اصلا فکر نمی کنم.

قرارداد کنونی اوبامیانگ تا تابستان 2020 معتبر است و گفته می شود باشگاه هایی نظیر منچستر سیتی، رئال مادرید و پاریسن ژرمن او را زیر نظر دارند.

7899