امره چان: به تعویق افتادن تمدید قراردادم به خاطر مسائل مالی نیست

امره چان: به تعویق افتادن تمدید قراردادم به خاطر مسائل مالی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - امره چان، هافبک آلمانی باشگاه لیورپول اذعان داشت که از بودن در این تیم خوشحال است و تمامی شایعات مبنی پیرامون به تعویق افتادن تمدید قراردادش به خاطر مسائل مالی را رد کرد.

به گزارش وبسایت نود، قرارداد امره چان در پایان فصل آینده به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد این بازیکن بیست و سه سال نیست.

به نقل از fourfourtwo، زننده گل برتری لیورپول در مقابل برنلی در یکشنبه شب گذشته، می گوید مسائل مالی هیچ ارتباطی به تمدید نکردن قراردادش ندارد. او در این باره گفت:

در بعضی از اخبار و روزنامه ها خواندم که گفته بودند، تمدید نکردن من به خاطر مسائل مالی است ولی این درست نیست. هیچ وقت راجع به پول مشکلی نداشتیم. ما چند جلسه کوتاه داشتیم و همه چیز به خوبی پیش رفت. من در لیورپول خوشحال هستم. هیچ موقع نمی توانید بدانید که در فوتبال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، اما من هنوز با این باشگاه قرارداد دارم و از بودن در اینجا خرسندم. همه چیز خوب است.

امره چان در این فصل به دلیل عملکرد نه چندان خوبش مورد انتقادات رسانه ها و هواداران قرار گرفته است. او در این فصل موفق به انجام شانزده بازی فیکس در لیگ برتر شده است. اما بازیکن سابق بایر لورکوزن و بایرن مونیخ اعتقاد دارد که مصدومیت و بازی نکردن در پست تخصصی باعث این موضوع شده است. هافبک ترک تبار لیورپول در این خصوص گفت:

من برای سال های طولانی از ناحیه ساق پا احساس درد می کردم و این مورد برای من بسیار سخت است، زیرا من در پستی بازی می کردم که نیاز به سرعت بالا در جابجایی ها داشت. در بعضی بازی ها به مدت ده دقیقه حتی نمی توانستم پایم را حس کنم، اما الان در پستی سخت بازی می کنم و نیاز به سرعت بالا نیز ندارم.

وقتی که در پست شماره هشت بازی می کنم، نیاز دارم رو به جلو بروم و با سرعت بازی کنم و به همین دلیل کمی در ناحیه ساق پا احساس درد می کردم، اما وقتی در پست شماره شش بازی می کنم، در وسط زمین هستم و درگیری های زیادی خواهم داشت، به همین دلیل نیازی نیست که زیاد جابجا شوم. شاید مربی باید انتخاب کند که در کجای زمین باید قرار گیرم، اما در حال حاضر احساس خوبی دارم.

لازم به ذکر است که لیورپول در حال حاضر و پس از پیروزی 2 بر 1 برابر برنلی با 11 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده چهارم لیگ برتر جزیره قرار دارد.

4416